Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Ik begrijp ook niet wat er nu precies leuk aan is om zoiets uit te zenden
russel schreef:Wat erg dat ze zoiets doen en dan voor minderjarigen, dus kinderen. Ik vind het een uiting van wreedheid die nergens op slaat. Ik ken het programma niet, als het een programma is voor de jeugd om ze uit te dagen tot het doen van opdrachten, vind ik het een raar programma, of ze worden opgeleid tot slager, maar dan neem ik aan dat je eerst kennis hebt over het hoe en wat.
russel schreef:Apart hoor. Dus ik begrijp dat het kinderen zijn die op een internaat zitten omdat ze een straf hebben?Dan leer je ze toch met dieren om te gaan, ipv zo, niet meer van deze tijd? Ik ben blij dat ik het niet gezien heb, kan daar niet tegen.
Citaat:Bovendien mag dierenleed niet gebruikt worden om een programma sensationeler te maken
Citaat:De dienst dierenwelzijn stelt een onderzoek in.
WildWings schreef:Ik heb het niet gezien, maar de kippen die veel mensen savonds gebraden eten worden ook geslacht he
In Fear Factor moest een vrouw een keer een levende krabachtige (een 'spin' zeiden ze geloof ik) opeten.. dat vond ik pas zielig