Drie verdachten spoorloos

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Drie verdachten spoorloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 18:18

DEN BOSCH (ANP) - Drie van acht verdachten die vorige week werden vrijgelaten omdat hun voorlopige hechtenis was opgelegd door een onbevoegde rechter van de rechtbank in Den Bosch, zijn spoorloos. De politie heeft ze nog niet kunnen vinden.

Het gerechtshof in Den Bosch had dinsdag bepaald dat ze weer mogen worden vastgezet, zei een justitiewoordvoerder woensdag.

Het Openbaar Ministerie hoopte nog dat het drietal zou verschijnen bij de voortgang van hun rechtszaak woensdagochtend, maar dat bleek niet zo. Het gaat om een 59-jarige ontuchtpleger uit Eindhoven die volgens zijn advocaat suïcidaal is en twee Eindhovenaren (21 en 27 jaar) die worden verdacht van een gewapende overval en een verkrachting.

Bron: @ Home nieuwsportal binnenland.

Goh apart he, dat die lui er vandoor zijn gegaan. Dat had ik nou echt niet aan zien komen Rolleyes Sorry hoor, maar ik vind het schandalig dat dit soort criminelen vrijkomen op grond van vorm-of procedurefouten. Ontuchtplegers, verkrachters, overvallers, die mensen hebben een ernstige misdaad gepleegd en die moet je in mijn ogen gewoon vasthouden.

Keet

Re: Drie verdachten spoorloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:19

natuurlijk zijn ze spoorloos, zo dom zijn ze ook weer niet
verschrikkelijk dat deze mensen zijn vrijgelaten, gevaar voor de samenleving

natuurlijk ook erg stom van justitie van die onbenoemde rechter

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 11:39

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:24

die laat je dan toch niet zomaar vrij
je weet toch dat ze gaan vluchten lijkt mij die gaan echt niet braaf zitten wachten totdat de rechtbank ze weer wil vastzetten Verward

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 21:44

Er zijn inmiddels 2 mensen weer in hechtenis genomen, er is nog 1 verdachte voortvluchtig.