Ako Literatuur prijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Ako Literatuur prijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 10:35

Iemand het gezien, gisteravond??
De boeken gelezen???

En het eens met de uitslag??

Voor mij had Dimitri Verhulst mogen winnen, en niet alleen om het hartstochtelijk mooie betoog van Goedele Liekele.

De winnaar vind ik een vervelende man, heel gênant ook om niet bij de rest van het gezelschap te willen zitten om een ruzie. Die was op zich zelf wel onderhoudend, Grunberg is erg goed in vilein zijn Knipoog .

De Ako prijs van vorig jaar vond ik ook niks een deprimerend en langdradig boek met een ontluisterend einde.

sarabande

Re: Ako Literatuur prijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 20:12

Als ik nou de kop gemaakt had Allochtoon wint prijs zouden er dan wel mensen kijken Clown

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 22:25

Zal ik dan maar eens reageren?

Ik heb de uitzending niet (helemaal) gezien, die vond ik te slecht in elkaar gezet. Af en toe wel even gekeken hoe ver ze nu waren Nagelbijten / Gniffelen

Van mij had Westerman mogen winnen, of anders Verhulst of Van Maanen. Met A.F.Th heb ik helemaal niets (ben het helemaal met je eens, volgens mij streelt de prijs alleen zijn veel te grote ego), en met Grunberg ook niet. Het boek van Joost Zwagerman trok me gewoon niet.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:59

Heb het helemaal niet gevolgd, wel jammer schijnt nogal een ruzie geweest te zijn Haha!
Lijkt me toch het leukste om te kijken als je de genomineerde boeken ook
echt hebt gelezen, had ik helaas geen tijd voor...
Misschien volgend jaar weer Lachen

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 20:48

Ik moet zeggen dat ik toch ook eerder Dimitri Verhulst de prijs gunde. Tegenover Grunberg vond ik dit boek veel smakelijker.