R'dam Centraal ontruimd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elady

R'dam Centraal ontruimd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 18:21

Citaat:
ROTTERDAM (ANP) – Het Centraal Station in Rotterdam is dinsdagmiddag enige tijd ontruimd geweest. Het station en omgeving waren een uur afgesloten wegens een volgens de politie „verwarde vrouw”. De vrouw zou een bom bij zich hebben, maar het bleek loos alarm. Ze is aangehouden.

De 24–jarige Rotterdamse stond met een teddybeer en een plastic tas op het Stationsplein. Ze schreeuwde dat er een bom in de teddybeer zat en daarbij had ze nog verscheidene pakketjes in zilverfolie rond haar middel gebonden waarmee ze de suggestie wekte dat ook daar explosieven in zaten.

Zowel het treinverkeer van en naar Rotterdam als het overige verkeer in de buurt lag stil. Ook enkele winkels moesten tijdelijk dicht.

ROTTERDAM (ANP) – Het Centraal Station in Rotterdam is dinsdagmiddag enige tijd ontruimd geweest. Het station en omgeving waren een uur afgesloten wegens een volgens de politie „verwarde vrouw”. De vrouw zou een bom bij zich hebben, maar het bleek loos alarm. Ze is aangehouden.

De 24–jarige Rotterdamse stond met een teddybeer en een plastic tas op het Stationsplein. Ze schreeuwde dat er een bom in de teddybeer zat en daarbij had ze nog verscheidene pakketjes in zilverfolie rond haar middel gebonden waarmee ze de suggestie wekte dat ook daar explosieven in zaten.

Zowel het treinverkeer van en naar Rotterdam als het overige verkeer in de buurt lag stil. Ook enkele winkels moesten tijdelijk dicht.

Pff...was best heftig toen ik daar stond. Op het eerste gezicht was er niks aan de hand en kon ik gewoon op mijn perron blijven staan (eentje naast de eerste waar alles zich afspeelde).
Nog geen 3 minuten later moesten we het station verlaten om veiligheidsoverwegingen.

Vond het eigenlijk doodeng toen ik daar stond. Geen idee tot waar ze toe in staat was.

Anoniem

Re: R'dam Centraal ontruimd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 18:40

Ik liep daar nog geen drie kwartier eerder, ben blij dat ik toen al weg was!

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 18:42

Woow, dat is niet niks. Nja, gelukkig dat er niks echts gebeurd is!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:41

Nou gelukkig is er niks gebeurd!
Wat een vreemd mens! Spoort ook niet.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:20

Zulke mensen hebben echt een tikje los in hun hoofd. Iedereen doodsbang maken en zelf ervan genieten. Gelukkig was het loosalarm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:32

Juk wat een vreselijk mens, er zal idd iets niet goed zitten in d'r hoofd.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 18:38

Jakkie! Schrikken zeg! Bloos!
Gelukkig was het loos alarm.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:05

Mijn hogeschool ligt direct naast Centraal Station, een studiegenoot wilde naar huis maar kon niet door de stationshal, alles was afgezet

Gelukkig was ik pas om half 3 klaar, toen kwam alles een beetje op gang en kon ik gewoon doorlopen naar de metro Ja