Citaat:ROTTERDAM (ANP) – Het Centraal Station in Rotterdam is dinsdagmiddag enige tijd ontruimd geweest. Het station en omgeving waren een uur afgesloten wegens een volgens de politie „verwarde vrouw”. De vrouw zou een bom bij zich hebben, maar het bleek loos alarm. Ze is aangehouden.
De 24–jarige Rotterdamse stond met een teddybeer en een plastic tas op het Stationsplein. Ze schreeuwde dat er een bom in de teddybeer zat en daarbij had ze nog verscheidene pakketjes in zilverfolie rond haar middel gebonden waarmee ze de suggestie wekte dat ook daar explosieven in zaten.
Zowel het treinverkeer van en naar Rotterdam als het overige verkeer in de buurt lag stil. Ook enkele winkels moesten tijdelijk dicht.
ROTTERDAM (ANP) – Het Centraal Station in Rotterdam is dinsdagmiddag enige tijd ontruimd geweest. Het station en omgeving waren een uur afgesloten wegens een volgens de politie „verwarde vrouw”. De vrouw zou een bom bij zich hebben, maar het bleek loos alarm. Ze is aangehouden.
De 24–jarige Rotterdamse stond met een teddybeer en een plastic tas op het Stationsplein. Ze schreeuwde dat er een bom in de teddybeer zat en daarbij had ze nog verscheidene pakketjes in zilverfolie rond haar middel gebonden waarmee ze de suggestie wekte dat ook daar explosieven in zaten.
Zowel het treinverkeer van en naar Rotterdam als het overige verkeer in de buurt lag stil. Ook enkele winkels moesten tijdelijk dicht.
Pff...was best heftig toen ik daar stond. Op het eerste gezicht was er niks aan de hand en kon ik gewoon op mijn perron blijven staan (eentje naast de eerste waar alles zich afspeelde).
Nog geen 3 minuten later moesten we het station verlaten om veiligheidsoverwegingen.
Vond het eigenlijk doodeng toen ik daar stond. Geen idee tot waar ze toe in staat was.