H&M autumn favourites 2007

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poohbeer

H&M autumn favourites 2007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 10:36

Wie heeft nog meer het H&M blad gekregen? En is pagina 10 opgevallen waar een weimaraner een prikband om heeft????

Ik vind het bijzonder belachelijk dat H&M mee doet met het in stand houden van de bijzonder hondonvriendelijke prikband. Zelf heb ik inmiddels een reactie gestuurd en ik hoop dat meer mensen dit doen. Vind het echt te zot voor woorden.

Carolinef

Re: H&M autumn favourites 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:33

tsja als je op alles wordt gepubliceerd goed gaat letten, heb je er nog wel een dagtaak aan, bedoel dan kan men ook al beginnen over sporen dragen etc, en dat is zo'n oneindige discussie, bespaar je de moeite en blader de volgende keer snel door! Knipoog

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 16:48

Carolinef schreef:
tsja als je op alles wordt gepubliceerd goed gaat letten, heb je er nog wel een dagtaak aan, bedoel dan kan men ook al beginnen over sporen dragen etc, en dat is zo'n oneindige discussie, bespaar je de moeite en blader de volgende keer snel door! Knipoog

Fijn voor al die dieren.....lekker negeren, dat is de oplossing !!!

Een prikband is een regelrecht marteltuig, lekker die scherpe pennen constant in je nek te prikken. Dan vind ik sporen toch wel iets anders, daarmee geef je als het goed is een zacht prikje en niet constante druk. Zo kan het wel een discussie worden over hulpmiddelen, maar een prikband in een modeblad vind ik onzin en mishandeling.
In ieder geval delen meer mensen jouw mening denk ik want je bent de enige die tot nu toe reageerd. Trek ik me waarschijnlijk teveel het lot van deze dieren aan. Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 20:04

zat die zo strak dan? Wij hadden ook een prikband voor onze hond...

Was echt een beer, maar had een hele dikke ' manen' (nouja op den duur niet meer Knipoog) en zat losjes.... Hij prikte alleen als je/de hond trok...

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:16

het gaat erom hoe je zo'n ding gebruikt, die hoeven niet steeds op spanning en strak te staan. de enieg die je hiermee hebt met je reacties naar het blad, is jezelf, ze zullen echt een nder foto's gaan plaatsen of nemen omdat iemand het zielig vind, je moet het mi ook niet zo zwart wit zien, dan kan je overal welbeklag over doen in de media en hoe reeel zijn je klachten, was je erbij??? verder bladeern dus, je veranderd de wereld er echt niet mee, hoe goed je bedoelingen ook zijn!

edit; heb de foto even bekeken, en hij zit helmaal los, er saat geen spanning op end e hond is ook ontspanenn opd efoto om te zien.

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 13:09

laat maar

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 13:21

hoezo, omdat het antwoord niet in je straatje ligt? jij geeft jouw mening erover, ik de mijne, dat is nu het forummen en dat hoeft zeker niet kwaad bedoelt te zijn, maar gewoon, verschillende mensen, verschillende meningen

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:07

Ik ben het met je eens. In catalogussen enzo moet het goede voorbeeld gegeven worden. Hier hangt ie toevallig los, maar dat is ook maar een momentopname.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:09

Wat bedoel je precies met een prikband? Foto?