Tja we kampen er eigenlijk al een tijdje mee en wil toch actie gaan ondernemen hieraan. we zitten aan een boerenweg wat normaal niet zo'n probleem is. Nu is er een nieuwe wijk gebouwd waar ik ook woon maar iedereen pakt nu DIE weg waar men niet mag rijden. Er stonden eerst verbods borden met tijd en nu zijn de tijden ook zelfs weggehaald. de wegopt paralel aan de dijk die met regelmaat afgesloten is. Ook de spits is een drama normaal. De stal ligt aan die weg waar me niet normaal meer naar toe kunnen. Er zijn al een aantal stalgenoten van de weg gedrukt, dus door mensen die er niet horen te rijden. De fietsers durfen niet meer over die weg en ook te paard houd ik mijn hart vast. Dit was normaal een heerlijke rustige weg. De weg moeten we ook uit om naar het bos te gaan en dat is toch 3 km wat we moeten overbruggen. De politie controleert wel af en toe maar niet voldoende. Wat moeten we hier nu in vredesnaam aan gan doen want dit gaat gevaarlijke vormen aan nemen.
Het andere punt is dat ze de sloot uitgebaggerd hebben dus ook niet meer door de berm kunnen want daar ligt die drek. Dus door de berm rijden werkt ook al niet.
WIE HEEFT TIPS OF ADVIEZEN WAT WE NU KUNNEN DOEN MET DE POLITIE OF DE GEMEENTE.