Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sandra1986 schreef:ik geloof niks zomaar.
nosnieuws, shownieuws, de krant, echt niet.
alles word omgedraaid en zo neer gezet als `hun` dat willen.
beelden uit afrika? ik geloof de ondertiteling niet.
het is echt niet allemaal klakkeloos waar.
sandra1986 schreef:hun bedoel ik de mensen die alles hier in dit land zeggen te regelen
ik ben hier heel radicaal in hoor.
een voorbeeld ik geloof niet in de hoeveelheid van de aangegeven terorisme en klimaatverandering ook zoon ding. er zijn ook dvd`s in omloop die de andere kant laten zien (gewoon docu hoor)
werk bij videoland
SONY schreef:Nou Shownieuws neeem ik al helemaaaal niet serieus dat is gewoon de Story en Party (roddelblad) op tv. Met die Patty wrat die altijd alles en iedereen afzeikt maar de enieg die ze voor l u l zet is zichzelf en Kwalbert Verlinde.. Pfff wat word daar een hoop dom in de rondte geluld zeg... Maar goed wel leuk om af en toe te kijken...
Het gewone nieuws van 8 uur op NL 1 bijvoorbeeld neem ik wel redelijk serieus maar kijk er ook niet echt meer na omdat inmiddels bijna vaste items Irak,Afghanistan, het leger, Al quada etc. en voetbal zijn... Elke keer weer hetzelfde, 2 doden in Irak... hey kom op! Dr vallen daar zoveeeeel doden dus daar geloof ik ook weinig van.
En ach ik lees dan de Spits en de Metro zijn wel leuke krantjes om te lezen...
Knoffer schreef:[Spits en Metro zijn gratis kranten die helemaal moeten leven van commercie, dat vertrouw ik juist niet zo snel. Bovendien vind ik het geen fijne kranten, te weinig info, te korte stukken naar mijn mening. Maar dat is wel juist de formule van die kranten en dat maakt ze bij veel andere mensen juist wel populair.
Meningen verschillen, de een leest graag sensatie en dus de Telegraaf, de ander juist liever een serieuzere krant als de Volkskrant.