Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verography schreef:gelukkig is het bij een weggegooid sleuteltje gebleven, daarom zou ik echt nooit uit mijn auto stappen of mensen verhinderen alleen al bij mijn stuur te komen.
MissJ schreef:Mijn auto gaat vanzelf op slot bij een snelheid vanaf 20km per uur, dus hier kom je niet binnen.
MissJ schreef:Hahaha, moet er zo wel om lachen, maar wat een ongelovelijke l*l ben je dan.
KarinvdM schreef:Ik kan er ook wel om lachen.
crossmonster schreef:haha wat een eikel
ik vind zowiezo veel motorrijders behoorlijk irritant en ontzettend asociaal ...
arme vrouw, hoop dat de man een boete krijgt!!
faye schreef:Dat werkt natuurlijk twee kanten op. Ik zie zeer regelmatig motorrijders met asociale snelhied hier over de dijk rijden of over de provinciale weg. Meest irritant vind ik op de snelweg als ze tussen de auto's door komen, dat mag alleen in file, maar het is al file als je met een gangetjes van 80 rijdt tegenwoordig.
rommulus schreef:femmefatale1 je hebt gelijk hoor
ik rij dan met de brommer niet netjes aan de snel heid dus neem vaak de plaats van een motorrijder in fiets paden vind ik gewoon weg te gevaarlijk te gaan rijden met een grote cross brommer
maar ik zie zowel fouten bij motor rijders als bij auto mobilisten
dus mekaar in de gaten houden is erg belangrijk al heb je overal de zwarte schapen
als motor rijden ben ik van mening dat je in het midden aan de linker kant moet gaan rijden anders word je van de weg gedrukt veel doen dat niet
(ik heb ook bijna een keer een motorrijder onder de auto gehad
ik zag hem over het hoofd en dat ging bijna verkeerd maar gelukkig door manuvreren van bijde kanten is het goed gegaan
we eindigden naast elkaar op de rotonde)