Vijf babylijkjes in kelder AMSTERDAM - Een 34-jarige Francaise heeft vijf babylijkjes in de kelder onder haar huis verstopt. Dat gebeurde in Valognes, in het noordwesten van Frankrijk.
Drie verdachten zijn aangehouden, waaronder de 34-jarige moeder. De werkloze vrouw heeft bekend. Ze zou telkens alleen zijn bevallen. Daarna stopte ze de baby’s in een zak stop en bracht ze naar de kelder. Dat zou tussen 2000 en 2006 zijn gebeurd.
De vraag is of ze zijn verhongerd of vermoord. De politie kwam in actie nadat een stank rond het huis was geconstateerd. In dewoning vond men de zak met baby's.
De politie heeft ook de ex-partner van de moeder voor verhoor meegenomen.
BRON: Telegraaf.nl
Waarom word je in godsnaam zwanger dan?! Ik vraag me af of die vrouw psychisch niet helemaal goed is ofzo! Waar ben je met je hoofd als je zoiets doet!
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 21-10-07 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:mening bijgevoegd
gatverdamme!! hoe ziek kun je zijn! en hoe kan niemand dat doorgehad hebben?? je ziet haar toch 9 maanden zwanger zijn? en dan ineens is de baby er niet, en dat een paar keer achter elkaar
WAarom heeft ze die kinderen niet ter adoptie gesteld? ALs je je kind kunt laten sterven, kun je het ook gemakkelijk afstaan .En dan is het kind gelukkig en zijn er mensen gelukkig die geen kinderen kunnen krijgen. Wat zijn sommige mensen toch raar!
Zo'n vrouw is waarschijnlijk echt ziek.... Dat maakt het voor mij des te triester. Waarschijnlijk ook zo weinig contacten dat niemand in haar omgeving dit opgemerkt heeft...en haar ook niet te hulp is geschoten. Als deze vrouw niet ziek is, maar het met het volle verstand heeft gedaan...dan is het barbaars...
Ze zijn nu aan het uitzoeken of de baby's dood of leven geboren zijn; en er zijn mensen aangehouden. Volgens het nieuws heeft haar huidige partner de lijkjes gevonden,er is nog niet bekend of hij er echt niets vanaf weet.