Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik echt hoofdpijn heb gaat er wel een paracetamolletje in, maar het beste medicijn bij mij is gewoon gaan slapen.
Latruda schreef:slapen is idd een optie tegen hoofdpijn maar niet bij iedereen gaat het om hoofdpijn.
Ik gebruik pijnstillers omdat ik pijn heb ik mn hele lichaam..
Ik praat over mezelf en niet over het algemeen, gezien het bij een ieder verschilt.
Dniesjj117 schreef:Als ik pijn heb neem ik vaak een paracetamol, zou dat ook kwaad kunnen? Wel fijn dat ze daar nu mee komen...
Muzefee schreef:Latruda schreef:slapen is idd een optie tegen hoofdpijn maar niet bij iedereen gaat het om hoofdpijn.
Ik gebruik pijnstillers omdat ik pijn heb ik mn hele lichaam..
Hoor je mij ook niet zeggen.Ik praat over mezelf en niet over het algemeen, gezien het bij een ieder verschilt.
Overigens werk ik in een drogisterij en zie je ook altijd érg veel pijnstillers verkocht worden. Nu zit er wel een limiet aan het aantal doosjes wat per persoon verkocht mag worden, maar sommige mensen zie je geregeld bijv. 2 doosjes ibuprofen kopen. Dan vraag ik me echt af of je dan verantwoord medicijnen slikt.
ik bedoelde het ook in het algemeen.. 

)en NSAID's (zoals ibuprufen) ook niet als je er zo nu en dan eentje neemt. Maagbloedingen kunnen idd als bijwerking voorkomen, maar alleen bij erg hoge doseringen en lang gebruikt en er zijn middelen op de markt die gebruikt worden om de maag hier tegen te beschermen. Pijnstillers zijn ook geneesmiddelen en moeten daarom niet als snoepjes worden gegeten, maar als je je goed laat informeren is er ook zeker geen reden tot paniek.