Het valt me de laatste tijd steeds meer op dat de rechtbank een kleuterklas word. Nutteloze aspecten worden aangekaart, processen gaan in de meest politieke vriendelijke richting.
Om nou hans van temse proces te noemen:
* Racisme riep iedereen hoog en droog, natuurlijk was het net op een politiek goed moment. De gerechtspsychiaters geven verslag uit dat het absoluut niet racisme was. Wat hoor je nog harder door de burgemeester racisme. Gaat belletje rinkelen
* vermassen roept hans van temse is een massamoordenaar. Meneer vermassen seriemoordenaar er zijn 2 mensen vermoord. Waar klopt dit verhaaltje niet. Maar maar hij had er vast meer vermoord als hij de kans kreeg.
Meneer vermassen heeft hans van temse zich niet zelf aangegeven. Stilte........ Dat noem ik foute benamingen en jury op verkeerde pad brengen
* narcistisch persoon en syndroom van asperger: Hans van Temse toont geen berouw. En daarom heeft hij geen asperge want zij menen hun gevoelens meestal. Die meestal zegt niet genoeg?
* Hans van temse is narcistisch omdat hij gezegd heeft: mijn broers en zussen zouden beter af zijn zonder me: narcistsiche eigenschappen inderdaad
* Hans van temse blijkt door de psychiaters perfect behandelbaar en geneesbaar te zijn. Vermasse quote aan de jury: zouden jullie hem volgend jaar op de markt willen tegenkomen? Nutteloze redeneringen...
Kijk dat is dus belgisch hooggerecht..... Iedereen verdiend toch een eerlijk process neem ik aan, is dat niet een stokpaardje van de grondwet. Dit heb ik als voorbeeld genomen, maar zo zijn er veel. Circus of misdaadbestrijding wat zeggen jullie?