Gij zult niet stelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

Gij zult niet stelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 13:40

Gij zult niet stelen

SINGAPORE - Een rechter in de Aziatische stadstaat Singapore heeft een man tot vier maanden celstraf veroordeeld voor het stelen van een bijbel. Ook spoorde hij hem aan zijn tijd achter de tralies goed te benutten door de Heilige Schrift te lezen. Dat meldde The Strait Times woensdag.

Op pagina 65 zul je zien dat er staat 'Gij zult niet stelen'. Lees de bijbel in de gevangenis en zorg ervoor dat je nooit meer voor de rechtbank hoeft te verschijnen'', aldus de rechter. De 26-jarige dader had naar eigen zeggen de bijbel gestolen om zijn oude, verfomfaaide exemplaar te vervangen.

bron: http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=4959259

tja, als ik dan toch zou gaan stelen zou ik toch voor het grotere geld gaan Vork

Marieke_K

Re: Gij zult niet stelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 13:42

Tsja... je zult maar om het woord van God verlegen zitten en geen pasje van de bibliotheek hebben..

Nakisha

Re: Gij zult niet stelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:35

Oh, ijzersterk... een zeer goed gelovige (nee, niet goedgelovige) die een bijbel steelt!!!! Hahahah!!!! ROFL ROFL ROFL ROFL

Ik vraag me alleen af.... moet het woord des gods uberhaupt ''te koop'' zijn? Hoort dat niet juist gratis verspreid te worden? Het is toch een deel van het geloof...?

Nou ja, da's een hele andere discussie. Lachen