Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Gek he dat er zoveel ongelukken met vrachtwagens gebeuren? Ik vind het echt schandalig, op deze manier worden het wel moordwapens.
Echwel schreef:Dit gaat over mensen met een grote bestelbus.
Het woord truckers is hier niet van toepassing.
Het suggereert dat een hele groep mensen ,(die alle dagen op de weg zitten'
om voor ons de winkels te bevooraden enz) verkeerd bezig is.
Waar het over gaat zijn die mini vrachtwagentjes van veelal ondernemers dieop de markt hun waren
inkopen..faye schreef:Gek he dat er zoveel ongelukken met vrachtwagens gebeuren? Ik vind het echt schandalig, op deze manier worden het wel moordwapens.
Bedenk eens hoeveel er via de weg vervoerd word, dan valt het nog mee.
Vrachtwagen ongevallen komen meestal door de ondachtzaamheid van automobilisten
die op het laatse moment bedenken dat ze toch nog van richting willen veranderen enz enz.
Ik zou zeggen ga eens een dagje mee met een vrachtwagen en oordeel dan nog eens
faye schreef:Er wordt slechts gereageerd op opmerkingen. En helaas zijn er meer slechte dan goede vrachtwagenchauffeurs.
faye schreef:Nee hoor, geen aanname. Dat is gewoon zo en ik kan het helaas niet onderbouwen aangezien mijn informatie nog vetrouwelijk is. . Daarbij wordt er ook flink gesjoemeld met rijtijden. Maar goed, dan gaan we weer off topic.
faye schreef:Er wordt slechts gereageerd op opmerkingen. En helaas zijn er meer slechte dan goede vrachtwagenchauffeurs.
Chronos schreef:faye schreef:Nee hoor, geen aanname. Dat is gewoon zo en ik kan het helaas niet onderbouwen aangezien mijn informatie nog vetrouwelijk is. . Daarbij wordt er ook flink gesjoemeld met rijtijden. Maar goed, dan gaan we weer off topic.
Ga politieagentje spelen misschien kun je daar je frustraties kwijt!