Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Ik denk idd hetzelfde. Als iemand kwaad wil, dan gebeurt dat ook wel zonder een boek.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er precies in dat boek staat maar het zal niet voor niets verboden zijn dus er zal vast wel iets in staan waar mensen met verkeerde bedoelingen gebruik van kunnen maken.
Maar om het te verbieden vind ik eigenlijk ook een beetje ver gaan. Ik denk dat er meer boeken op de wereld zijn die de mens kan aanzetten tot kwaad. (of bijv ook films)
Maargoed het is denk ik een beetje moeilijk oordelen als je niet weet wat er in het boek staat. Valt natuurlijk wel een beetje te raden, maar ik vrees dat er meer in staat als dat ik denk.
Over het boek van Osama BinLaden, ik heb dat boek niet gelezen, maar wel andere boeken die over hem of zijn familieleden gaan. En je gaat er idd anders tegen aan kijken. Maar dat neemt natuurlijk noooooit weg dat hij hele verkeerde dingen gedaan heeft.
Cassidy schreef:De meeste bibliotheken hebben het staan, maar je moet aangeven dat je historicus bent en waarvoor je het nodig hebt als je het wilt inkijken. En dat kan dan ook alleen maar ter plekke, ze geven het - naar ik gehoord heb - niet mee.
detour schreef:Maf dat het in de bieb staat. Vind dat beetje dubbel; een ieder kan zich uitgeven voor historicus.
Maargoed, er zal niemand het hele boek daar gaan zitten lezen.
Cassidy schreef:CSI is fictie, Mein Kampf is dat niet.
Daffiejj schreef:ik vind gewoon nergens opslaan, bij ons op school moeten we alles nu in 1x over de islam weten, en niks over hitler, ach schijt aan al die boeken