Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kyle schreef:Helaas is mijn Duits niet goed genoeg om deze tekst te verstaan. Kun je je mening ook in het Nederlands geven alsjeblieft?
xKatleentjex schreef:Ze hadden van de betoging beter kunnen maken: Stop iedereen die in naam van zijn religie geweld goedpraat en stop iedereen die met geweld mensen probeert te bekeren. En dan zich niet alleen op de Islam fixeren maar op alle godsdiensten. Daar heb ik al wat meer animo voor, en dan viseer je ook je niet een hele godsdienst maar slechts een deel.
Biepje schreef:VB-kopstukken zijn dan ook nog altijd te zien in negationistische betogingen. Dit ruikt naar westers fundamentalisme.
Jolandaa_ schreef:ik vind dat het zo erg nou ook weer niet hoeft.
maar wat ik wel vind is dat als mensen van het islam hier komen wonen, dat ze dan ook hier aanpassen. wij hoeven niet aan hun aan te passen. geloof kan je niet veranderen nee, maar het hoeft niet allemaal op hun manier gedaan worden. ( bijv halal slachten) en dat ze gewoon nederlands praten is een must. thuis wel, maar op straat niet. daar erger ik me dood aan. mocht ik in het buitenland wonen dan pas ik me net zo goed aan. ben ik op vakantie probeer ik zo veel mogelijk duits te praten. ook tegen ons pap en mam. ook vind ik niet dat de kinderen op school les daarover krijgen. ik las laats in de krant dat er ook op school les word gegeven. dat vind ik ronduit belachelijk.
Biepje schreef:Mja, die idioten willen dan de politie aanklagen, maar de bewijzen staan wel op video, heel België kon ze zien. Man toch, hoe langer die gasten hun racistische propaganda voeren, hoe dommer ik ze vind.
Ik werd misselijk toen ik Vanhecke om zich heen zag stampen tegen de politie, hij leek wel een of andere gek. Niet dat hij dan niet is.
Nathalie schreef:Het enigste wat ik uit kan brengen is bélachelijk.....!
Lees ik niet goed, of staat de reden van deze manifestatie niet in het bericht? Ze willen protesteren tegen het toenemende aantal moslims op de wereld? En wat denken ze hier mee te bereiken?
Erg idioot, dat moslims niet welkom zijn (al zou ik niet eens naar zoiets doms willen)
En vraag me af hoe ze er zeker van willen zijn dat er geen moslims aanwezig zullen zijn, aangezien je van meer dan de helft niet eens kunt zien aan het uiterlijk dat ze islamitisch zijn.
Ik vind dit echt een raar iets en ik vind het veelste ver gaan...
Het is idd ook niet voor niets verboden..
Jolandaa_ schreef:ik vind dat het zo erg nou ook weer niet hoeft.
maar wat ik wel vind is dat als mensen van het islam hier komen wonen, dat ze dan ook hier aanpassen. wij hoeven niet aan hun aan te passen. geloof kan je niet veranderen nee, maar het hoeft niet allemaal op hun manier gedaan worden. ( bijv halal slachten) en dat ze gewoon nederlands praten is een must. thuis wel, maar op straat niet. daar erger ik me dood aan. mocht ik in het buitenland wonen dan pas ik me net zo goed aan. ben ik op vakantie probeer ik zo veel mogelijk duits te praten. ook tegen ons pap en mam. ook vind ik niet dat de kinderen op school les daarover krijgen. ik las laats in de krant dat er ook op school les word gegeven. dat vind ik ronduit belachelijk.