Hij heeft zilver dus gaat niet.
Dat is al tig keer vermeld op de TV maar niemand legt uit waarom dat zo is.
Ik begrijp er niets van

Ik dacht dat de beste sporters ter wereld naar de OS mochten en niet eentje maar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:De chinezen hebben natuurlijk ook liever een kansloze turnster dan een sterke concurrent op hun OS
blacklight schreef:Heb het allemaal niet gevolgd. Maar ik vond het wel leuk dat ik vorige week zo ongeveer tegen hem op liep bij ons op school. Hij schijnt namelijk regelmatig in een van onze turnhallen te trainen!
Machie schreef:blacklight schreef:Heb het allemaal niet gevolgd. Maar ik vond het wel leuk dat ik vorige week zo ongeveer tegen hem op liep bij ons op school. Hij schijnt namelijk regelmatig in een van onze turnhallen te trainen!
Vorige week?
Onmogelijk
Ze zijn vandaag terug gekomen en dan 3 weken in Duitsland geweest
Youri traint in Den Bosch
Machie schreef:er zijn al 3 wildcarts weg. Naar erg kleine landen, onder het nom, meedoen is belangrijker dan winnen.
Verder is Your 2e!! op ringen, dus op 1 van de 6 onderdelen. Er zijn nog 5 anderen 2e geworden tijdens de toestelfinales, daarvan hebben zich ook 2 anderen zich niet gekwalificeert voor de ol. spelen. Kortom, kans van ong 1 op 3.. iig, als ze niet weer een ander klein land bedenken dat geen turners heeft op de ol. spelen