Eeuwen lang hebben 'criminelen' geprobeerd om de perfecte moord te plegen, en het bewijsmateriaal dan zodanig ook te vernietigen of onbruikbaar maken. Nu met de "csi revolutie" is de moeilijkheidsgraad van de perfecte moord dan ook verhoogd. Moordenaars kunnen met de scène gelinkt worden en ook bestraft door een insect die gevonden word in hun riem door forensische entomologie BV.
In theorie bestaan er zeker perfecte moorden (ga er wel geen beschrijving van geven), maar het probleem is dat de dader het overdoet, in het bijzondere teveel slachtoffers, of zijn gedrag en acties overduidelijk op iets wijzen, tot een seriemoordenaar die gevonden wilt worden. En zoals ik hierboven meld, de evolutie van de forensische technieken.
Om een paar voorbeelden te geven;
Case a) Gregory biggs: geklasseerd als zelfmoord, maar de dader kreeg schuldgevoelens en gaf het later zelf toe.
Case b) Eentje dichter bij huis, met namen in België andras pandy. Die man was dicht bij de perfectie, maar door het overdoen uiteindelijk in de mazen gelopen.
Lijkt me duidelijk wat ik er van vind, dus nu ben ik benieuwd naar jullie antwoorden