de ouders van maddie hebben een overdosis gegeven??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lana_te

de ouders van maddie hebben een overdosis gegeven??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 19:04

bron: http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={7A638855-1552-41E4-86E7-7F9720B44434}

de Portugese detectives die de verdwijning van het Britse meisje Maddie onderzoeken, denken de ouders hun 4-jarige dochter een overdosis slaapmiddelen hebben gegeven. Dit zou haar doodsoorzaaak zijn. De Britse krant Daily Express pakt uit met dit nieuws.

In het appartement waar ze verdween is een injectienaald gevonden in de slaapkamer van de ouders, Kate en Gerry McCann. De politie onderzoekt nu de theorie dat de injectienaald gebruikt zou zijn door de ouders van Madeleine McCann, allebei dokters, om hun kinderen een slaapmiddel toe te dienen.

Een woordvoerder van het koppel ontkent de verdachtmakingen en benadrukt dat de McCanns hun kinderen nooit een kalmerend middel hebben toegebracht.

ilse18

Re: de ouders van maddie hebben een overdosis gegeven??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:10

Als die ouders onschuldig zijn is dit natuurlijk een hele nare beschuldiging.
Maar het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als het waar is, ik heb vanaf het begin af aan al het idee dat die ouders er meer van weten!
Vond ze een beetje tè camera g**l Bloos

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:14

ilse18 schreef:
Als die ouders onschuldig zijn is dit natuurlijk een hele nare beschuldiging.
Maar het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als het waar is, ik heb vanaf het begin af aan al het idee dat die ouders er meer van weten!
Vond ze een beetje tè camera g**l Bloos

Dat had ik ook. Ik weet niet waarom, ik had het gevoel dat er iets niet klopt...
Maar goed, dit zijn idd zware beschuldigingen. Stel je voor dat je je kind verliest en dan wordt je zelf beschuldigd van iets dat totaal niet klopt. Dat moet verschrikkelijk zijn.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 20:57

De britse (en andere buitenlandse) pers heeft een heel aparte manier van berichtgeving. Ik vind het vreemd dat die steevast wordt aangehouden als bron.
Officieel hebben ze nl nog helemaal niks daarover vrijgegeven en houden ze zich aan de feiten. Feit is wel dat er een spuit is gevonden met verdovingsmiddel. Ik raad geinterresseerden aan het andere langer lopende topic te lezen, viewtopic.php?f=135&t=770068 waar ik regelmatig verslag doe wat er in de portugese kranten staat, wat geen sensatie pers is, maar blanke feiten.

Overigens is het ook nog zo, dat de Britse politie samenwerkt (en de analyses doet) in deze zaak, dus je kunt niet beweren dat de Portugese politie dit beweert, de Britse politie zou dat dan ook doen. Feit is, dat ze het geen van beide beweren, slechts de mogelijkheid onderzoeken.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:00