Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
baroen schreef:ik snap die redenatie soms niet helemaal..een bijna dodelijk ongeval met een portie geluk.....scheelt toch
niks met een dodelijk ongeval zonder geluk? feit van kind kon dus op die reiling klimmen blijft toch hetzelfde?
Ellebelletje schreef:baroen schreef:ik snap die redenatie soms niet helemaal..een bijna dodelijk ongeval met een portie geluk.....scheelt toch
niks met een dodelijk ongeval zonder geluk? feit van kind kon dus op die reiling klimmen blijft toch hetzelfde?
*geen aanval op jou hoor*
Maar ik vind het feit dat het kind (van net 1 jaar) alleen over zo'n balkon kan klimmen is al bespottelijk!En natuurlijk...niet iedereen is perfect en iedereen hier op bokt kan makkelijk oordelen..maar ik vind dat hier toch best wel een verantwoordelijke aangewezen mag worden!
Citaat:Je staat er soms versteld van wat een kindje van een jaar al kan.
Ons zoontje klom vanaf zijn 1e jaar ook met gemak tegen de spijlen van de box.
Ging op een speeltje staan, kon op die manier bij de rand van de box en klom zo met een spijltje tussen 2 teentjes omhoog.
Is soms net een aapje![]()
Waarschijnlijk zou hij dit dus ook zo doen bij een balkonreling met spijltjes.
Ben het dus ook helemaal met jullie eens, je kan zo'n kleintje geen moment alleen laten en zeker niet op een balkon
Leliev schreef:blijkbaar toch best flexibel zo'n kind.
heb die over een paar jaar wel wat te vertellen op school..
"ja, ik ben ooit es van 3 hoog naar beneden gelazerd. pijn? nee joh, pijn is voor mietjes. liep meteen weer verder.."
"ja, ik ben ooit es van 3 hoog naar beneden gelazerd. pijn? nee joh, pijn is voor mietjes. liep meteen weer verder.."