Wat vinden jullie hier nu van??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rhaps

Wat vinden jullie hier nu van??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 08:29

Ik heb mijn D/E pony te koop staan op marktplaast, nu kreeg ik vannochtend dit mailtje.....

Dag ....
Ik las je advertentie omdat ik op zoek ben naar mokken van de D?E (douwe egberts). Daar kwam jou advertentie ook naar boven. Ik wou je even melden dat ik er van schrok dat je je pony op internet aanbiedt en dan ook nog eens wegens tijdgebrek.
Ik hoop maar dat de pony goed terrecht komt en een baasje vind die wel bereid is tijd in haar te investeren....

Zomaar van een wild vreemde....ik viel zowat van mijn stoel, het gebeurt toch dagelijks dat pony's op internet te koop staan en mensen wegens tijdgebrek een of meerdere pony's verkopen..

Ik vroeg me af wat jullie hier nu van vinden, vooral omdat een wild vreemde je zomaar deze informatie ongevraagd mailt...

esther_sonja

Re: Wat vinden jullie hier nu van??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:36

ja!! Bloos!
Ik zou zeggen hoe je aan de pony komt, dat ze goed verzorgd is maar dat je er gewoon geen tijd meer voor hebt, zoals vele mensen wel eens in die situatie terecht komen.. en dat de pony echt wel naar een goed thuis gaan!

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:37

Er zijn altijd mensen die het beter weten, die je ongevraagd advies geven.
De advies gever die jouw gemaild heeft is lomp en bot.
Waarschijnlijk een gefrustreerd iemand, die zo graag een pony zou willen, terwijl jij er zo maar een verkoopt.
Trek het je niet aan, sommige mensen zeggen de gekste dingen.
Je kunt beter je pony verkopen als je er geen tijd meer voor hebt, dan kan hij/zij naar iemand die er zijn ziel en zaligheid in legt. Dat is dan beter voor je pony en voor jouw. Je doet dus helemaal niets verkeert !
Je krijgt vast ook nog hele gekke boden op je pony, zo werd op mijn andalusier 4.50 geboden. Kan je het voorstellen, 4 euro en 50 cent ? Trek het je in ieder geval niet aan, ga erboven staan en doe wat goed is voor jouw en je pony.
succes met de verkoop

rhaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 08:43

Ik trek het me ook niet echt persoonlijk aan maar viel wel zowat achterover van verbasing....waar bemoeien die mensen zich mee...
En ik denk als je erop ingaat om je te verdedigen denken ze straks ook nog dat er wat te verdedigen is....

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:15

Mozes zeg, wát een brutaliteit eigenlijk Bloos!!

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:24

Jemig wat een aparte reactie Verward Misschien kun je haar een link sturen naar de paard/pony verkoop afdeling op marktplaats? Verder zou ik er niet op reageren, slaat echt nergens op die reactie!

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:29

ik zou er niet eens op reageren.
Ik kreeg ook eens een bod van 50 euro op mijn welsh.
Mailde ik terug dat ze als ze mazzel hadden misschien nét een shetje konden kopen voor dat geld maar die van mij er niet voor wegging. Kreeg ik een boze mail terug dat ik niet zo stom moest doen want het was voor een gehandicapt kindje die niet veel geld had. Tja, and your point is....??!
Je krijgt soms echt de raarste reacties, haha Haha!
Gewoon niet op ingaan dus Knipoog

rhaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 10:33

Nee idd, maar ja een bod kan ik me nog iets bij voorstellen maar dit......dit gaat echt nergens over...

JML

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:40

Ik had ook een rare reaktie gekregen op een advertentie.
Wij hadden een jong vogeltje in het nest dat helaas maar een pootje heeft. Heel veel voor het beestje gedaan zodat hij uberhaupt nog leeft! Heilig overtuigd dat een vogel met een poot een vogelwaardig bestaan kan hebben heb ik een advertentie geplaatst "Voor de liefhebber met een groot hart".
Kreeg een mail dat als ik een moest oppassen wat ik schreef en dat als ik zelf een beetje hart had dat ik het vogeltje dan zelf liefdevol zou verzorgen.

Ik heb maar een lange lieve mail gestuurd en uitgelegd dat het hier niet fijn voor de vogel is, en dat hij nu naar een mevrouw gaat die al een vogeltje met een pootje heeft!

Hoop dat die persoon nu beter slaapt. Lachen

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:45

hahahahaha nog zo'n maf verhaal Haha!

rhaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 10:48

ik snap gewoon niet waar die mensen het vandaan halen...echt belachelijk...

Lein87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:49

Dat is indd wel hele vage reactie maar ik zou er geen moeite voor doen een mailtje terug te sturen. Als ie om te beginnen al zo'n mail stuurt gaat ie daarna vast nog wel een keer zeuren... Laat hem maar lekker DE koffiemokken verzamelen en hem gewoon vergeten! Er zijn toch altijd mensen die het beter weten en die misschien nog nooit geen paard van dichtbij hebben gezien!

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:52

Heel apart zoiets!
Achja, waarschijnlijk gewoon een gefrustreerd iemand die niets beters te doen heeft. Tja..

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:56

Zo had mijn ex een paard te kopen aangeboden, dit paardje had hij ook weer via via aangeschaft en hij zag allemaal Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld! dus direct op marktplaats gezet, maar dit beestje was echt mager en ik was het ook niet helemaal eens met de foto die hij erbij gezet had, nou zijn mailbox liep vol dat hij een dierenbeul was, dat ze de dierenbescherming gingen inschakelen etc dan denk ik alleen maar mensen, hebben jullie nou echt niets nuttigs om handen in je leven? Ga vrienden zoeken Haha!

rhaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 11:08

Ja inderdaad, maar deze pony ziet er echt heel goed uit....dus ik snap het gewoon niet....maar ja, wil me er ook niet te druk om maken maar was wel benieuwd naar reacties van anderen hierover...

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:17

Haha! Sommige mensen hebben te veel (vrije) tijd. Ik zie bijvoorbeeld in mijn omgeving steeds meer een duidelijke relatie tussen hoe (vervelend) gestoord mensen zijn en hoeveel tijd ze duimdraaiend doorbrengen. Jij hebt gewoon een erg duimdraaiend persoon gevonden die niet weet wat te doen met al die uren dat hij/zij wakker is. Is erg sneu voor de persoon in kwestie Ach gut . Heb je geen mail teruggestuurd met "Niet zo Douwe Egberts mokken, zoek je vriend en ga lekker...*tralalalalala*" Haha!

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:25

haha, rare verhalen idd!
Ik had laatst een advertentie op marktplaats gezet, waarin ik zocht naar een bepaald bit.
Krijg ik een mailtje met daarin: 'ga naar de ruitersportzaak'.
Ik heb maar iets terug gemaild als: 'jij hebt zeker niets beters te doen' Nooit meer iets van gehoord...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:33

Heb je niet teruggestuurd: "Ja dat hoop ik ook voor hem, want als hij voor maandag niet weg is krijgt ie een enkeletje slacht Whoosh! "

Zal een mooie bedoening worden als niemand zijn paard mocht verkopen, om wat voor reden dan ook. Al verkoop je hem omdat je zijn aftekening beu bent gezien, zolang je zorgt dat hij goed terrechtkomt maak je misschien ergens anders een meisje heel erg gelukkig met een nieuw paard Lachen .

rhaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 11:44

Daarom, er staat zelfs nog in de advertentie goed tehuis vereist, geen handelaren.....

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:46

Is haar/hem waarschijnlijk nooit eerder opgevallen dat er beesten te koop staan op MP.
Kan me wel ietsje van zijn reactie voorstellen hoor; bij sommige advertenties (bv bij honden) vraag ik me ook wel eens af hoe mensen hun beest zo makkelijk op een veilingsite kunnen zetten.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:51

Ik hoop wel dat al die Douwe Egberts mokken een goed tehuis krijgen!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:10

anniee schreef:
ik zou er niet eens op reageren.
Ik kreeg ook eens een bod van 50 euro op mijn welsh.
Mailde ik terug dat ze als ze mazzel hadden misschien nét een shetje konden kopen voor dat geld maar die van mij er niet voor wegging. Kreeg ik een boze mail terug dat ik niet zo stom moest doen want het was voor een gehandicapt kindje die niet veel geld had. Tja, and your point is....??!
Je krijgt soms echt de raarste reacties, haha Haha!
Gewoon niet op ingaan dus Knipoog

Zeggen ze, daar geloof ik vaak niks van.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:11

xKatleentjex schreef:
Heb je niet teruggestuurd: "Ja dat hoop ik ook voor hem, want als hij voor maandag niet weg is krijgt ie een enkeletje slacht Whoosh! "
Zal een mooie bedoening worden als niemand zijn paard mocht verkopen, om wat voor reden dan ook. Al verkoop je hem omdat je zijn aftekening beu bent gezien, zolang je zorgt dat hij goed terrechtkomt maak je misschien ergens anders een meisje heel erg gelukkig met een nieuw paard Lachen .

Ja die zou ik zeker sturen!
Lekker stangen! Duivel Duivel Whoosh!

Nee maar wat een vage mensen heb je toch. Beter dat je je pony verkoopt wegens tijdgebrek dan dat je hem/haar verwaarloosd.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:20

Dat mens heeft vast nog nooit gezien hoeveel dieren er te koop staan op MP.
Ik zou het persoonlijk niet kunnen laten om toch even een mailtje terug te sturen denk ik Haha!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:41

Duidelijk iemand die niet weet waar ie over praat Nagelbijten / Gniffelen
Kom op zeg, tijdgebrek is reden nummer1 om je paard of pony te verkopen.. Dat is toch niet gek.. Nagelbijten / Gniffelen
Nouja niets van aantrekken dus Knipoog !