Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Is dit een nieuwe regel? En kan ik dat ergens terugvinden?
Wat nu als je er geen op hebt en weg galoppeerd? Wordt je kenteken dan genoteerd?![]()
saroanda schreef:mmhh, mijn cap zit heel leker hoor! Is gewoon een kwestie van wennen. Toen ik jaren geleden nog op de manege reed, mochten we ook zonder cap rijden. Toen ik vorig jaar weer begon met rijden moest ik er wel even aan wennen, maar inmiddsle voel ik me kaal als ik 'em niet op heb.
Ik weet niet of met ingang van vandaag de regels veranderd zijn (bron?) maar tot nu toe had de verzekering er niets mee te maken of je wel of geen cap op had. Ik heb een paar jaar geleden een zwaar en voor de verzekering kostbaar ongeluk gehad, maar niet één maal is er gevraagd of ik een cap op had. Er zijn verzekeringsmaatschappijen die dit wel specifiek in hun polis vermelden, maar de verzekeringen die ik tot nu toe gehad heb niet, in elk geval.Citaat:het is zelfs zo bij je verzekering dat de schade ect niet eens word vergoed als je geen cap op heb. Geld overings ook voor ruiterbewijs, dan ben je al helemaal verplicht dat ding op te hebben.
Esmeralda schreef:En wie weet word er ooit nog weleens een cap uitgevonden die nog eens lekker zit