Ik ben toch woest.Vanmiddag viel in een keer de tv uit,als ook internet en de telefoon.Ik meteen naar home gebeld met mobieltje,lange wachttijd.
Maar uiteindelijk kreeg ik een medewerkster te spreken.Volgens haar kwam onze storing doordat wij geen klant waren van home.Wij zijn klant geworden per 1 november 2006.
Volgens die mevrouw waren wij geen klant meer sinds 1 november 2006 en was er met onze verhuizing iets misgegaan.Raar want al sinds die datum betalen wij echt aan home de rekeningen voor bellen,internetten en tv digitaal.
Ik was boos en mevrouw gooide de hoorn erop,klantvriendelijk daar.
Ik teruggebeld en kreeg een meneer aan de lijn en hij legde mij uit dat wij inderdaad geen kalnt waren van home analoog.
Wist niet wat dat was maar dat heeft hij uitgelegd.Maar als ik een contract bij home afsluit dan neem ik aan dat ze alles vertellen over digitaal en analoog,maar nee dus.
Dus volgens hem was ik sinds 1 november 2006 geen klant bij analoog tv.Nog erger volgens hem lag het zelfs bij de deurwaarder sinds november.Raar want ben pas in november lid geworden.
Maar uiteindelijk bereikte ik geen akkoord en was volgens hem de rekening van analoog tv naar oude adres gestuurd,maar dat kan niet want ik had de doorstuur service van tnt post.
Ook deze meneer snapte er niets meer van en kon me niet helpen.
Uiteindelijk weer een mevrouw aan de lijn gehad en ook die vertelde me dat ze me niet kon helpen.Volgens haar stond er een bedrag open van € 47,95,raar dat ik hier niets van weet.
Ik vertelde dat ik via factuur online geen achterstand had.Maar zo vertelde die mevrouw dat kon ik daar niet zien omdat ik daar een ander klantnummer had.Bij mijn weten heb ik altijd maar 1 klantnummer gehad.
Nou uiteindelijk zijn we niet tot een oplossing gekomen en heb ik besloten om niet verder te gaan met home.
Volgens die mevrouw werd er ook niets meer aangesloten dus we zaten zonder tv,internet en telefoon.
Dus ik boos en ben net naar de kpn gereden en heb daar een mooi abonnement geregeld,duurt alleen ruim een week voordat het binnen is.
Nu kom ik dus thuis en wat denk je ,ik heb weer tv,internet en telefoon via home.Ze hadden toch echt gezegd dat ze niets meer zouden aansluiten.
Heb net de klantenservice weer gebeld,maar kreeg niet echt een duidelijk antwoord waarom ze alles weer hebebn aangesloten en ook werd me verteld dat ik het abonnement niet telefonisch op kon zeggen.Nou hun hadden het toch opgezegd en ik heb iets anders geregeld nu met kpn.
Ik ga een aangetekende brief opsturen naar home dat ik wil stoppen met hun want ik ben dit helemaal zat,klant onvriendelijk zijn ze daar.
Wie heeft er ook meer problemen met home gehad.Een tijd terug was er op tv een stuk over home bij het programma kassa en dat was niet mis.Toen dacht ik nog dat ik het goed getroffen had met home,maar nu baal ik als een stekker.
Als ze me nou eens eerst fatsoenlijk te woord wilde staan en me vertellen waarom alles het weer doet,maar niets van dit alles.