per abuis dood verklaard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

per abuis dood verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 10:03

Patiënt per abuis doodverklaard

Het ziekenhuis Medisch Spectrum Twente in Enschede heeft een patiënt per ongeluk doodverklaard.
De echtgenote van de patiënt kreeg een enquêteformulier in de bus om te laten weten hoe ze de condoleances van het ziekenhuis had ervaren.

De brief plofte uitgerekend op de mat toen de patiënt net weer thuis was. De Enschedeër John van der Weide (59) liep vorige maand zware brandwonden op toen hij met spiritus probeerde de barbecue op te stoken.

Hij belandde op de afdeling intensive care. Na diverse huidtransplantaties kon Van der Weide weer naar huis. Vervolgens kwam de gewraakte brief van het ziekenhuis. Vooral de eerste zin sloeg in als een bom.

'Onlangs is uw man op de ic overleden.' "Ik heb met het ziekenhuis gebeld", vertelt Trees van der Weide. "Ze hebben hun excuses aangeboden."

Bron: http://gezondheid.blog.nl/ziekenhuizen/2007/07/09/pati-nt-per-abuis-doodverklaard

het zou je maar overkomen, echt banketstaaf dit Nagelbijten / Gniffelen

FZ_Lin

Re: per abuis dood verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:06

Het zou maar gebeurd zijn toen haar man nog in het ziekenhuis lag.. Nagelbijten / Gniffelen
Maar niet bepaald een slimme actie Clown

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 10:07

ja idd ik bedoel, er word toch gecheckt van te voren Nagelbijten / Gniffelen

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:09

Lijkt mij ook ja!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:16

Ik vraag me echt af hoe zo iets bij die mensen op de mat terecht komt Tong uitsteken Die mensen van het ziekenhuis zien die man toch vrolijk naar huis gaan, levend en wel.. Verward

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:23

Ik vind het zowiezo een raar iets, om een nabestaande een ordinaire enquete toe te sturen nadat iemand overleden is. En dus duidelijk (maak ik uit dit bericht op) vrij vlot na het overlijden.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:40

GamblersCup schreef:
Ik vind het zowiezo een raar iets, om een nabestaande een ordinaire enquete toe te sturen nadat iemand overleden is. En dus duidelijk (maak ik uit dit bericht op) vrij vlot na het overlijden.

dat vind ik dus eigelijk ook...
Lijkt me dat je in een rouwproces wel wat anders aan je hoofd hebt dan een enquete in te vullen Lips are sealed
Lekker banketstaaf van het zkh, terwijl die man gelukkig weer thuis is.

ZesiramJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:43

Gisteren was ik nog bij een academisch ziekenhuis, en heb me verbaasd over de informatie en patiëntenstromen die daar plaatsvinden. Geen wonder dat er af en toe wel eens wat fout gaat, alleen is het in dit soort gevallen wat pijnlijker dan in de meeste bedrijven. Niettemin heel erg vervelend voor deze familie.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:22

Tsja, het is inderdaad naar, maar goed, zoals Erleyne ook al zegt, het kan behoorlijk druk zijn in een ziekenhuis en dan kan zoiets gebeuren. Ze hebben netjes hun excuses aangeboden, maar het is en blijft mensenwerk he.

Ik vind zo'n enquete best een goed idee, ik vraag me af hoe de mensen hier dan denken dat een ziekenhuis ermee moet omgaan als ze willen weten hoe de nabestaanden over een bepaalde procedure denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:25

Apart Scheve mond Fouten kunnen gebeuren, al is dit wel een heel naar iets.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:33

Het was nog erger geweest als haar man nog ín het ziekenhuis lag... Sigaar Maar goed, het is en blijft mensenwerk.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 19:34

Hanmar schreef:
Het was nog erger geweest als haar man nog ín het ziekenhuis lag... Sigaar Maar goed, het is en blijft mensenwerk.

ja maar niettemin het had niet mogen gebeuren

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:35

Hoe hebben ze dan kunnen denken dat hij dood is? Je merkt het toch wel als die man nog gewoon ligt te ademen?

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:37

Een vriend van mij was omgekomen bij een verkeersongeval. Dit gebeurde net voordat de vacantie begon. De directeur van de school is nog op de begrafenis geweest. In de laatste week van de vacantie, valt bij de ouders van die vriend een brief op de mat of de jongen in questie zijn boeken voor het komende schooljaar op zou willen komen halen. ??

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:38

git schreef:
Een vriend van mij was omgekomen bij een verkeersongeval. Dit gebeurde net voordat de vacantie begon. De directeur van de school is nog op de begrafenis geweest. In de laatste week van de vacantie, valt bij de ouders van die vriend een brief op de mat of de jongen in questie zijn boeken voor het komende schooljaar op zou willen komen halen. ??

Er gebeuren dus wel meer van die gekke, vervelende dingen.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 19:38

git schreef:

dat is ookniet normaal

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:40

git schreef:

Vind ik ook erg slordig. En natuurlijk , overal waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar als er iemand is overleden is dat natuurlijk erg pijnlijk.

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:44

wat erg slecht.. Bloos! dat weet je als ziekenhuis toch wel..
@git: dat is ook niet normaal trouwens ... die directeur is er zelfs nog geweest.. allemachtig... waar gaat het soms heen Rolleyes

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:45

Dan ga je je toch afvragen waarmee ze nog meer slordig zijn.

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:37

pff het zal je maar gebeuren zeg Scheve mond

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:08

Dat is een grote fout!

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:11

sifra01 schreef:
Vind ik ook erg slordig. En natuurlijk , overal waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar als er iemand is overleden is dat natuurlijk erg pijnlijk.

Tja mijn eerste gedachte ook.. waar mensen werken worden fouten gemaakt..

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:11

git schreef:

Dit lijkt me veel pijnlijker..
Over die andere brief: Ik zou er wel om kunnen lachen.. maarja de bedoeling is het natuurlijk niet;)

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:14

das knap L*llig zo iets, zal je man nog een dagje daar liggen krijd je dat op de mat.
gelukkig was hij al thuis, maar het zieken huis had toch wel iets meer kunnen doen dan zen excusus aan bieden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:16

Ik zou het veel erger vinden als je man net is gestorven en begraven en je krijgt een brief dat hij bv door rood is gereden gisteren, of een prijs heeft gewonnen die hij niet meer kan innen omdat hij niet meer leeft.