Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roane schreef:Ik las 'baby geboren uit een labradoreitje' ik had echt de meest vreemde dingen op mijn netvlies staan.
Roane schreef:Ik las 'baby geboren uit een labradoreitje' ik had echt de meest vreemde dingen op mijn netvlies staan.
kirri schreef:Roane schreef:Ik las 'baby geboren uit een labradoreitje' ik had echt de meest vreemde dingen op mijn netvlies staan.
dat had ik ook
Citaat:Ze bedoelen toch niet vrouwen die aan kanker lijden? Ik zou denken vrouwen die na een overwonnen kanker niet meer vruchtbar zijn, maar vooral dat stukje over 'niet genoeg tijd' klinkt alsof ze vrouwen die aan kanker lijden zwanger zouden laten worden. Begrijp ik het stukje niet goed misschien en zowel wat vinden jullie daarvan?
Redrumfox schreef:Alsof er nog niet genoeg mensen rondlopen, en we worden maar ouder.. Gaat lekker met de wereld.
Barco schreef:Redrumfox schreef:Alsof er nog niet genoeg mensen rondlopen, en we worden maar ouder.. Gaat lekker met de wereld.
beetje kort door de bocht vind je niet??? als iemand kanker heeft gehad of heeft kan die net zo goed een kinderwens hebben. Let wel: volgens mij gaat dit artikel om jong vrouwen die kanker hebben.
Anoniem schreef:Roane schreef:Ik las 'baby geboren uit een labradoreitje' ik had echt de meest vreemde dingen op mijn netvlies staan.
Hier hetzelfde
Wel knap dat ze dat tegenwoordig kunnen.. al weet ik niet echt wat ik er van moet vinden.
Marl1tje schreef:Ik neem aan dat het gaat om vrouwen die bijv baarmoederhalskanker hebben gehad of andere vormen van kanker en daar nu van genezen zijn. Van chemo's wordt je onvruchtbaar (bij jonge vrouwen vriezen ze dan eitjes is) en kan het zelfs met IVF zo zijn dat het niet meer lukt. IVF is daarentegen ook erg tijdrovend en ik denk dat ze daar op doelen bij het 'niet genoeg tijd'. Dan zou dit een goede oplossing zijn...