seks amputatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

seks amputatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 19:28

Seksamputatie-kliniek in Antwerpen aangetroffen
Gepost door Rob (R@b) - Bron: HLN
Gepubliceerd: zaterdag 30 juni 2007 @ 16:38
Icoon ShockingIn Antwerpen heeft justitie eerder deze maand een macabere illegale kliniek aangetroffen in het centrum van de stad. Op 20 juni werd een huiszoeking gedaan in een pand waar artsen en verpleegsters tegen betaling bizarre seksoperaties uitvoerden.

In de 'sekskliniek' lieten mensen voor de kick hun penis of testikels amputeren. Vrouwen konden er hun vagina laten dichtnaaien of hun borsten laten verminken. Het pand was uitgerust als een professioneel ziekenhuis, compleet met operatietafels en medische apparatuur.

De leiding was in handen van ene 'dokter Steve'. Deze persoon leeft echter niet meer. Hij blijkt een paar dagen voor de inval te zijn gestorven aan een hersenbloeding.

Justitie in Antwerpen bevestigt dat er een onderzoek bezig is wegens 'het toepassen van illegale geneeskunde' en 'het toebrengen van slagen en verwondingen'. Vooralsnog zijn er geen aanhoudingen verricht.

edit: link : http://frontpage.fok.nl/nieuws/78559

ik vind dit toch echt te bizar voor zoorden, echt ziek Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door KarmaChansy op 30-06-07 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Re: seks amputatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:29

dit verhaal komt me bekend voor...
dit is eerder ene keer gebeurt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:29

Misselijk Dat is toch echt te ziek voor woorden Nagelbijten / Gniffelen

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:57

ja dit heb ik eens gezien, bij de monsters top 25 bij Talpa? Die man maakte mannen naar vrouwen door letterlijk hun piemel eraf te snijden. En meer van dat soort bizare operaties

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:57

Esmeralda schreef:
ja dit heb ik eens gezien, bij de monsters top 25 bij Talpa? Die man maakte mannen naar vrouwen door letterlijk hun piemel eraf te snijden. En meer van dat soort bizare operaties
ja klopt!!

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:58

Jeetje das griezelig dat zulke mensen bestaan en dat er uberhaupt mensen zijn die dat soort zaken voor de "lol" willen amputeren.

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:58

Dan moet er toch wel een grote steek bij je los zitten.

Zeker bij de mensen die daar werken Boos!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:59

Jeetje, dat is sick!

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:59

Eerste wat ik er van hoor eigenlijk..
ieuw - aauw!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 23:41

Eh.. right Clown het is maar waar je behoefte aan hebt hè Tong uitsteken

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 07:43

Wie daar werkt of daar iets laat amputeren is wel heeel gek in zijn bovenkamer..

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:07

Er zit niet alleen bij de mensen die daar werken een steek los, maar ook bij de mensen die naar die kliniek gaan Scheve mond

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:23

Ehhhhhhh...ik zit even te bedenken of ik hier een geschikt antwoord voor kan vinden...**krabt zich bedenkelijk op haar voorhoofd**. Heb net wat filmpjes zitten bekijken....**krabt zich nog een keer bedenkelijk op haar voorhoofd**....aan de ene kant wel goed dat het in een klinische ruimte wordt gedaan en niet ik een stoffig en ranzig achteraf kamertje,maar verder... Rolleyes Gestoord
Misschien tijd voor een psygiatrisch consult.... Clown

Wat kunnen mensen toch een uhm..."vage" behoeften hebben Clown

Nee...ik kan hier geen geschikt antwoord voor vinden,ieder zijn meug denk ik maar weer(als het maar met wederzijdse toestemming gebeurd) Tong uitsteken

Groetjes,Tinky

elledani68

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:34

Vraag me af wat iemand er toe doet besluiten om dit soort operaties te willen?Blijf er maar niet te lang over nadenken Scheve mond .

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:43

Inderdaad erg ziek

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:44

Ziek zeg ..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:48

En dan,... dan heb je de kick dat je piemol er af ligt,.... en wat voor kick heb je dan de rest van je leven? Verward

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:01

sommige mensen kicken op amputaties, negatieve aandacht is ook aandacht

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:55

tsja, wie zijn wij om hierover te oordelen? Zolang het met toestemming van de 'patient' gebeurd heb ik er geen moeite mee (of ik het smakelijk vind is een ander verhaal). Er gebeuren veel ergere dingen tégen de zin van de slachtoffers in en dat is hier niet het geval, laat dan ieder in zijn waarde en zijn eigen ding doen.. kennelijk voorzag de kliniek in een behoefte. Baas over eigen lichaam, toch??

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:56

Sjonge, mensen die dergelijke acties op hun lijf laten ondernemen zijn in mijn ogen toe aan een inrichting. Volgens mij gaat er dan iets niet helemaal lekker met je. Scheve mond En de mensen die het doen, daar zwijg ik maar over.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:02

ik heb hier laatst een vreselijk interessante documentaire over gezien: mensen die zichzelf niet vonden 'kloppen' en graag een been/arm/borst whatever wilde laten amputeren. Hun lichaamsbeeld klopte niet met het lichaam dat ze hadden, en daar hadden ze zeer veel moeite mee. Het stomme is dat mensen zich laten verminken bij een plastisch chirurg, schaamlippen worden gepimpt, borsten opgepompt,vet afgezogen, daar hoor je geen mens over. Dat wordt ook gedaan door mensen die zich niet fijn voelen in hun lichaam, maar geen mens die daar moeilijk over doet, terwijl de operaties net zo ingrijpend en risicovol zijn. Dat is bij deze mensen ook het geval, en alleen omdat het maatschappelijk niet geaccepteerd wordt zijn deze mensen dan 'ziek'. Dan zijn transseksuelen dat zeker ook? Ik denk dat het vreselijk is om opgesloten te zitten in een lichaam dat niet voelt als het jouwe, en dat je er niks aan mag doen 'omdat de maatschappij dat ziek vind'.

De mensen in de docu waar ik het over had hadden allen jaren van therapie achter de rug, maar bleven hiermee worstelen. Dan vind ik niet dat je daar als buitenstaander een oordeel over mag vellen: het is hun lichaam, ze doen er niemand kwaad mee, dus waarom niet??

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:05

kjoetie schreef:
ik heb hier laatst een vreselijk interessante documentaire over gezien: mensen die zichzelf niet vonden 'kloppen' en graag een been/arm/borst whatever wilde laten amputeren. Hun lichaamsbeeld klopte niet met het lichaam dat ze hadden, en daar hadden ze zeer veel moeite mee. Het stomme is dat mensen zich laten verminken bij een plastisch chirurg, schaamlippen worden gepimpt, borsten opgepompt,vet afgezogen, daar hoor je geen mens over. Dat wordt ook gedaan door mensen die zich niet fijn voelen in hun lichaam, maar geen mens die daar moeilijk over doet, terwijl de operaties net zo ingrijpend en risicovol zijn. Dat is bij deze mensen ook het geval, en alleen omdat het maatschappelijk niet geaccepteerd wordt zijn deze mensen dan 'ziek'. Dan zijn transseksuelen dat zeker ook? Ik denk dat het vreselijk is om opgesloten te zitten in een lichaam dat niet voelt als het jouwe, en dat je er niks aan mag doen 'omdat de maatschappij dat ziek vind'.

De mensen in de docu waar ik het over had hadden allen jaren van therapie achter de rug, maar bleven hiermee worstelen. Dan vind ik niet dat je daar als buitenstaander een oordeel over mag vellen: het is hun lichaam, ze doen er niemand kwaad mee, dus waarom niet??

Daar heb je wel een punt mee. Lachen

Maar het lijkt mij, dat als je zulke drastische dingen doet zoals geslacht laten weghalen, jezelf laten verminken etc. dat je toch eens gescreend moet worden. Dit soort mensen hebben hulp nodig, en hoeveel operaties ze ook krijgen, hun beeld wordt er niet beter door, en ze krijgen torenhoge operatie schulden en worden steeds ongelukkiger.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:15

nu scheer je alle mensen die iets aan hun uiterlijk willen veranderen (drastisch of niet) over 1 kam Lachen Natuurlijk ben ik het met je eens, dat als je als mens tegen dit soort dingen aanloopt, je er goed aan doet om eens met iemand te gaan praten. Maar het punt is, dat dit gevoel van een 'niet kloppend lichaam' hebben enorm diep zit, zo diep, dat mensen bereid zijn om er aanzienlijke risico's voor te nemen om het voor elkaar te krijgen (zowel lichamelijk, maatschappelijk, medisch als financieel).

Voor transseksuelen en de mensen uit de docu die ik noemde is therapie geen oplossing: zij hebben een allesoverheersende wens om hun lichaam in overeenstemming te brengen met hoe ze zich voelen. En ze beseffen natuurlijk zelf ook dondersgoed hoe de maatschappij tegen dit soort dingen aankijkt; het is niet niks en geen beslissing die over een nacht ijs gaat. en of ze er ongelukkiger van worden? dat vind ik nogal een pittige uitspraak, want waar baseer je dat op? Zover ik weet zijn daar geen cijfers over Lachen Ik weet dat een groot percentage mensen die plastische chirurgie ondergaan hebben roepen 'dat ze het jaren eerder hadden moeten doen' en dat ze er daadwerkelijk gelukkiger van worden, in die zin dat ze een lichaam hebben gekregen dat bij hun beeld van zichzelf past. De meeste mensen houden ook wel op na 1 of 2 bezoekjes aan de chirurg want het is natuurlijk bepaald geen pretje Knipoog De uitwassen zijn de dingen die je op tv ziet, maar het gros van de mensen die plastische chirurgie ondergaat zie of hoor je nooit ergens, het zijn niet allemaal anna nicole smith's' Knipoog

Ik denk dat dat voor een meerderheid van de mensen waar ik het over heb ook opgaat. Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die er niet gelukkiger van worden (denk aan een michael jackson) maar het gros heeft gewoon 1 specifieke wens, die ze boven alles graag zouden willen laten uitvoeren. Of dat dan om een nieuw stel tieten of het afzetten van een ledemaat gaat, ik vind dat dat echt aan de persoon zelf is. Zo'n beslissing neem je niet zomaar.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:42

OMG. Je moet het maar leuk vinden zeg. Nagelbijten / Gniffelen Lijkt mij ab-so-lúút niks. ROFL

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:14

Iehl gatver, sorry hoor maar dan zit er echt een steekje bij je los!