Duitse meisjes doden lastige man

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melia

Duitse meisjes doden lastige man

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 09:20

Citaat:
ESSEN (ANP) - Twee meisjes van 14 en 15 jaar hebben in het West-Duitse Essen een eigenaar van een snackbar doodgestoken omdat hij het jongste meisje probeerde te verkrachten. De openbaar aanklager gaat ervan uit dat de tieners uit noodweer handelden.

De meisjes werkten in de snackbar van de 36-jarige man, meldden Duitse media woensdag. Toen de eigenaar de 14-jarige na sluiting seksueel lastigviel, schoot de 15-jarige te hulp. De uitbater viel toen de oudste aan. Zij greep een mes en stak toe.

Bron

Vind het erg dapper van die meisjes, echt knap dat ze zoiets durfden te doen, heb dan eigenlijk ook geen medelijden met die man, hij hoort er gewoon niet aan te zitten!

In de tubantia van vandaag (28-06) staat het ook nog.

Adil

Re: Duitse meisjes doden lastige man

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:26

Als hij dat meisje inderdaad probeerde te verkrachten heeft hij nu zijn verdiende loon...met dat soort volk mag meteen afgewerkt worden wat mij betreft! zieke geesten zijn dat...!!!

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:27

idd dapper van die meisjes, ik denk dat je zoiets wel kan op zo'n moment. maar denk niet dat het ook echt de bedoeling was van het meisje om de man ook echt dood te steken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:29

opgeruimd staat netjes Ja

Heel dapper van deze meiden, hoop dat ze psygisch niet teveel schade oplopen erdoor.
Het is hun schuld namelijk niet

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:49

Chapeau voor de meiden, weer eentje minder met vieze handjes!

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:54

Het is te hopen dat ze geen trauma ofzo aan over houden.......
Laatst bijgewerkt door maartje_h op 28-06-07 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

M59

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:54

Woow, Ik sta hier echt van te kijken. Dat ze dat durven. Vind het echt heel knap. Ik hoop idd ook dat ze er verder niet te veel last van krijgen.

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 10:41

Weet je hoe dapper!
Ik zou dat echt niet gedurfd hebben denk ik,, hier kunnen 'we' nog een voorbeeld aan nemen als het 'ons' ook een x overkomt (hopen natuurlijk van niet, maar je hoort zovaak die dingen de laatste tijd)

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 11:56

En terecht!!!
moedig ook wel , Het zal vast niet de bedoeling geweest zijn om hem dood te maken maar goed, Hij zal iig nooit meer iem lastig vallen Lachen. Dit is mijns inziens gewoon een paniek reactie geweest en niet bewust om hem te doden oid maar ja wij weten niet wat er eerder is gebeurt waardoor die reactie er is .

Feit blijft dat ik het zeer moedig vind dat ze voor haar vriendinnetje opkwam Ja En ik hoop dan ook dat ze niet teveel last van het gebeuren zal hebben...

'echte'moord zal ik nooit goed praten maar dit was via mijn visie gewoon zelfverdediging en dan kan je idd ver gaan zonder het zelf werkelijk te beseffen ...

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:10

Terecht als hij het meisje heeft willen verkrachten, weer een verkrachter minder...
Aan de andere kant vind ik het wel raar dat een meisje van 14/15 een mes op zak heeft...

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:15

LiNdA1986 schreef:
Terecht als hij het meisje heeft willen verkrachten, weer een verkrachter minder...
Aan de andere kant vind ik het wel raar dat een meisje van 14/15 een mes op zak heeft...

ik denk dat er in een snackbar wel een mes voor het grijpen ligt hoor..

en ja, deels dapper en goed dat ze zich verweren, maar pfffff iemand doden is niet niks.. vind het heel triest voor die meiden..

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:20

ik neem aan dat ze die niet op zak had maar dat daar gewoon messen liggen

*Edit; zelfde als baroen Bloos

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:23

Woow..Dan schrik je ook even zeg.. Bloos! Wel dapper idd!!

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:23

Heel dapper!Weer eentje minder Knipoog Ik hoop ook niet dat ze er een trauma aan over houden.

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:24

Wat dapper van die meisjes zeg!
Net goed voor die man..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:44

D_Star schreef:
ik neem aan dat ze die niet op zak had maar dat daar gewoon messen liggen

*Edit; zelfde als baroen Bloos

Ja dat zou ook nog kunnen, niet eens bij nagedacht eigenlijk! Bloos

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:02

Dapper??? Sinds wanneer is moord dapper????

Verschrikkelijk hoor voor die meiden dat ze lastig gevallen werden, maar om een laffe moord uit nood nou dapper te noemen......

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:04

Ik vind het ook weer net iets te hoog gegrepen om iemand te vermoorden het zal vast de bedoeling niet zijn geweest, maar ze krijgen er zeker nog wel last van als ze ouder worden en waarschijnlijk nu al wel..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:06

Goof schreef:

Verschrikkelijk hoor voor die meiden dat ze lastig gevallen werden, maar om een laffe moord uit nood nou dapper te noemen......

Hoezo is zelfverdediging laf??? Snap je reactie niet echt, vind moord ook niet iets om dapper te noemen maar ik vind het wel erg dapper dat deze meiden zichzelf verdedigden, en dat dat dan toevallig ertoe leidt dat iemand het loodje legt, jammer dan, had ie met zijn tengels van die kinderen af moeten blijven!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:07

Goof schreef:

Weet je wat ik pas laf vind?

Een vieze vent van die leeftijd die jonge meisjes van 14/15 hun leven kapot maakt door ze te verkrachten, en hen zo mentaal kapot te maken. Dat vind ik pas laf. En hij zou daar hoogstens een paar jaar voor hebben gekegen, zij zoudne hun hele leven er last van hebben gehad.

En een laffe moord uit nood bestaat niet. Het is of een laffe moord, of een moord uit nood. Maar i.m.o. is een moord uit nood nooit laf. Je beschermt jezelf, en dit meisje ook nog eens haar vriendin. Dat is dapper.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:11

Ik vind het dapper, dat ze wat hebben durven doen, maar dit gaat me net wel een stapje te ver. Misschien is vermoorden niet helemaal de bedoeling geweest, maar had hem dan in een ben of dergelijks gestoken.. Aan de andere kant, als je in zo'n situatie zit, is denken misschien nog moeilijk..
Maar ik vind moord erger dan verkrachten hoor, natuurlijk had die man zijn handen thuis moeten houden, en is het super dapper dat dat oudste meisje niet is weggerend, maar ik weet niet of ik dit een goede oplossing vind. Maar nogmaals, in zo'n situatie ben je zo in paniek dat je misschien wel niet weet dat je doet.

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:53

Ik vind het wel dapper. Men kan het de meisjes niet kwalijk nemen dat de man nu dood is, nadenken is in zo'n situatie niet de meest voor de hand liggende bezigheid. Ik weet ook wel bijna zeker dat die meisjes hem niet echt hebben willen doden en dat ze nu ook nog met een (groot) schuldgevoel zitten.
Maar ja, zo'n vieze engerd moet maar met zn poten van meisjes afblijven. Bah!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:55

Heel erg dapper!
Iemand doodsteken ben ik ook zeker niet voor, maar als zo'n viespeuk je te lijf gaat Scheve mond

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:56

ik dnek dat je in zon reactie niet dnekt ow mss maak ik hem wel dood. Zij wil gewoon dr collega-vriendin helpen, en die man zat fout niet hun!!
Vind knap dat ze dat gedurft heeft, en niet is weggerend of bang heeft afgewacht.
die man heeft zijn verdiende loon gekregen als ik het zo hoor

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:58

Goof schreef:

Een laffe moord je zegt t al laffe moord is LAF
Ja mee eens

Maar die meisjes , hadden denk ik niet veel keus en ik denk dat doden niet de bedoeling was maar dat ze uit afweer stak Dat denk ik hoor..
En als iem bijna verkracht wordt begrijp ik dat best als je dat uit noodweer doet ... Dus dit is geen laffe moord

Voor mij is een laffe daad iets wat hij deed een ouder iem een jong iem pakken Misselijk Laffe moord is bijv de moord op suzanne wisman Even als voorbeeld Dit wat zij deden is niet laf te noemen ok niet goed, Maar zeker wel heeeel begrijpelijk en nog terecht ook dat ze voor zichzelf opkomen Ja Vindt ik!