Jaimyliefje schreef:vind het wel echt belachelijk.
als ik in rome was geweest (heb er gewoond) had ik me er dood aan geërgerd. en was snel weggerend.
ik vind dat gewoon niet kunnen, die fonteinen zijn daarnaast niet zomaar fonteintjes, nee midden in de stad hoogstwaarschijnlijk de trevi of een andere op zo'n pleintje.
nee, vind dit echt te gek voor woorden, koop een zwembad ofzo. als het hier in NL was geweest had iedereen het zeker wel belachelijk gevonden..
In Rome was het op het "Plein van Spanje". In Lissabon was het ook op een groot bekend plein, ben even veregeten waar.
Er is niks mis met bloot, maar WEL IN EEN KATHOLIEK LAND, zeker als je daar TE GAST bent.
Hier is topless al verboden! En er bestaat gewoon nog zoiets als FATSOEN. En het is gewoon wettelijk verboden. Die Amerikaan hoeft het in Amerika ook niet te flikken!
Was hetzelfde in het Vondelpark in Amsterdam gebeurd, was er geen haan die er naar kraaide en had ik er ook alleen om kunnen lachen (en gedacht:"ach ja, drugs in het spel")
Ik vind het ook weer wat anders als het om kleine kinderen gaat.
Ik kan ook nog vertellen dat het in beide gevallen om ranzige hippies ging (niet dat alle hippies ranzig zijn, maar deze waren het wel) dus ook niet echt fijn om naar te kijken, hoor.
En Ann, ik ben benieuwd hoe je reactie was geweest als het topic niet toevallig door mij geopend was.
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 28-06-07 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt