Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphnezz schreef:Ik vind dit eigenlijk onzin, een hond of kat is dus meer waard dan een nerts, konijn of anderdier met een mooi zacht bondje? In China worden die dieren toch gegeten, mogen ze van mij ook wat met de huid doen, dat doen we in nederland toch ook met de konijntjes!
Ik ben zelf vegetarier, en vind dat bond voor de sier helemaal verboden mag worden, en niet specefiek die mag wel en die niet!
picobello schreef:Als je weet hoe ze in china met de dieren omgaan die voor het bont gehouden worden (velletje verwijderen terwijl de dieren nog leven etc.) dan vind ik dit verbod zeer zinnig, en heeft dat niks te maken met de waarde van de dieren op zich. Natuurlijk is een hond of kat niks meer waard dan een nerts of vos, maar dit is wel een goede stap van de EU.
picobello schreef:Als je weet hoe ze in china met de dieren omgaan die voor het bont gehouden worden (velletje verwijderen terwijl de dieren nog leven etc.) dan vind ik dit verbod zeer zinnig, en heeft dat niks te maken met de waarde van de dieren op zich. Natuurlijk is een hond of kat niks meer waard dan een nerts of vos, maar dit is wel een goede stap van de EU.