Ana is de verpersoonlijking van Pro Ana, voluit Professional Anorectig. Zie het als iemand die mensen manipuleert. Een soort van 'Anorexia lerares'. [ Weet het niet anders te verwoorden.

Hier qoute ik even een paar stukjes van een brief die op internet te vinden zou moeten zijn;
"Iedereen liegt. Ze zeggen dat je dun bent. Ze zeggen dat je niet genoeg eet. Maar je moet ze zien lachen achterom je rug. Ze denken dat je een varken bent."
"Wil je graag perfect zijn ? Ik begin met je te vertellen dat ik je leven ga veranderen, voor altijd. Ik ben hier om je te vertellen dat schoonheid ALLEEN van buiten zit. [...] Als je optimale perfectie wilt, moet je álles geven. ÁLLES. Aan mij. Het is niet langer aan jou om te kiezen of je naar de keuken rent en alle koekjes en snoep opeet. Net zoals het kleine domme meisje dat je eerst was."
"Ik heb nog een paar eisen die ik aan je stel. Je mag nóóit meer dan 55 kilo wegen. En nooit meer dan 500 calorieën eten per dag. En over een tijdje mag er géén één vertol meer te zien zijn op je lichaam. Of eigenlijk; MIJN lichaam."
Wat vinden jullie hier nou van ? Ik weet dat er wel meer over Anorexia gepraat word hier op Bokt, maar dit is wel de állerhardste waarheid. IEMAND die mensen toezet af te vallen, extreem af te vallen, totdat ze, zowaar, bezeten zijn. Ik vind het érg, echt enorm erg en wist er weinig van, tot vandaag toe.