Het hanghok in de tijnje helemaal weg

het zou gister 11 juni om half 8 worden gesloopt

wat 6 uur werd BOM BATS de kraan er in!
[edit] VERSLAG!! ::
ik was bezig met eten koken ( 6 uur)
werd ik gebeld door omrop fryslân!
ze zouden om 7 uur / half 8 ongeveer komen!
dus daarna hebben ze iemand anders gebeld voor meer informatie!
( waarom ze mij belden ; ik & vriendin hadden mailtje gestuurd)
nahjah onder tussen was het 5 over 6 en ik kon eten ik was heerlijk aan het genieten en helemaal panisch !& boos!!

dus ik vet snel eten ( de helft laten staan) fiets gepakt en naar het hanghok gefietst!
Nou het hanghok stond nog half wel helemaal kapot was die viese speknek met zijn stomme kop er met een kraan over heen gereden OM 6 UUR
nou ja wij nog de laatste foto's gemaakt in het hanghok

en toen hebben ze om 8 uur vergadering gehad wat er nu moest komen en zo..
dus toen zijden ze er komt een nieuw hanghok maar waar moeten jullie een ideen inleveren bij die en die!! dus toen waren we wel blij dat er een nieuwe kwam

dus wij afspreken met iemand die een camper heeft rijd ook welleens in drachten rond voor jeugd die drugs enzo gebruikt!! dat hij tot er een nieuw hanghok komt 1 x in de week hier op een pakeerplek gaat staan en wij dan in zijn camper kunnen zitten

maar ja.. het hanghok werd opgehaalt

maar toen werd het opgehaalt en toen kwamen alle herineringen weer boven

en nu gaat pascalle haar hoekje de wagen in!! en nu gaat dat de wagen in
en ohjah .. die negerzoenen !! oeh het doet zo pijn hoorde je overal op het voetbal veldje!! ik wil niet het nieuwe hanghok ik wil dit hanghok

dus ja om 10 uur ofzo was ik weer thuis!! nou ja
dit was een "klein" verslagje van het JOPHOK VAN DE TIJNJE zelfs de mensen die het hanghok hebben helpen opbouwen vonden het niet leuk allowel die mensen er nooit meer zitten!!
het hanghok stond er al minstens 12 jaar

Citaat:dit had ik in ghf topic gezet
dit is iig mijn mening