Weer baby vergeten in auto.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Weer baby vergeten in auto.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 23:05

bron: http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007/05 ... 068CA.html

Citaat:
Dode baby in auto Baarle-Nassau
In een auto in Baarle-Nassau is een dode baby gevonden, een jongetje van elf maanden. De politie gaat voorlopig uit van een tragisch ongeluk: de moeder had het kind vergeten nadat ze haar auto had geparkeerd voor de school in Baarle-Nassau waar ze werkt.

Vanmiddag na twee uur werd het kind ontdekt. Onduidelijk is nog hoe lang het jongetje in de auto heeft gelegen.

De politie beschouwt de moeder niet als verdachte van een misdrijf. In België heeft zich vorige week een soortgelijk drama afgespeeld. De Belgische Justitie besloot af te zien van vervolging van de vrouw.

Twee keer in één week. Hoe is het mogelijk.

Arme vrouw. Haar leven is vanaf nu een hel. Huilen

Trieske_

Re: Weer baby vergeten in auto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:07

Hoe kun je toch in hemelsnaam je eigen kind vergeten uit de auto te halen daar snap ik nu niets van...
Lijkt mij dat je na een paar minuten toch echt iets mist??

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:08

als het inderdaad een ongeluk is geweest (ik kan het me haast niet voorstellen) zou ze het zichzelf nooit meer kunnen vergeven Huilen

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:10

ik snap dat niet hoor. Hoe kan je je eigen kind nou vergeten? Das tog vaag Verward

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:10

Ik snap niet dat het nu opnieuw kan gebeuren! Ik vermoed toch dat het in Nederland ook ruim en breed op het nieuws is geweest van vorige week hier in België van dat kindje??? Ik zou denken dat iedereen dan gewoon nog extra zou opletten... Om zo een drama te voorkomen! Echt erg voor zowel de vrouw als de baby als familie!

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:12

deschels schreef:
Hoe kun je toch in hemelsnaam je eigen kind vergeten uit de auto te halen daar snap ik nu niets van...
Lijkt mij dat je na een paar minuten toch echt iets mist??

lijkt mij dus ook , al voel je je bijwijze van nog zop deprie je kind kan je niet vergeten en al helemaal niet als je de kleine zelf meeneemt in de auto en het kindje zelf in de auto zet ofzo Verdrietig

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:14

Hoe kan je in godsnaam je kind vergeten, dan moet je wel een ontzettend chaotisch warhoofd zijn...
Ik vind het een hele rare situatie.

Wolffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:15

Jah, 'k snap er niks van... Hoe kan het nou een 'ongeluk' zijn? Sommige mensen laten ook hun kind in de auto als ze even gaan pinnen ofzo, maar dan ben je je er toch wel degelijk van bewust...

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:28

het lijkt mij dat je je kind toch ziet in de auto? of worden ze tegenwoordig in de achterbak gedropt ofzo? ik snap dat niet hoor.

keetieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:42

het kan toch ook een ongeluk zijn..kan me voorstellen dat jullie zoiets hebben van hoe kan het..maar tegenwoordig met de drukte de stress..en weet ik veel waar die vrouw allemaal mee bezig was..je weet nooit in wat voor situatie zo iemand zit...klinkt stom..maar het kan ook gewoon een ongeluk zijn..

M59

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:45

Ik snap het ook niet echt, maar toch kan ze het gewoon (naja, gewoon is het niet) vergeten zijn. Die vrouw zou denk ik de volgende keer wel driehondert keer kijken voordat ze de auto uitstapt (als ze ooit nog met een kind in de auto durft tenminste.)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 23:46

Kan me idd niet voorstellen dat zoiets met opzet gebeurd. Als je je kind wat aan wilt doen dan doe je dat wel op een andere manier.

Het was vast de bedoeling het kind ergens heen te brengen en dat is ze dus vergeten neem ik aan. Afschuwelijk.... maar ik denk niet dat er opzet in het spel is geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:48

keetieee schreef:
het kan toch ook een ongeluk zijn..kan me voorstellen dat jullie zoiets hebben van hoe kan het..maar tegenwoordig met de drukte de stress..en weet ik veel waar die vrouw allemaal mee bezig was..je weet nooit in wat voor situatie zo iemand zit...klinkt stom..maar het kan ook gewoon een ongeluk zijn..

Pff inderdaad. Ik vind veel mensen echt een gebrek aan inlevingsvermogen tonen af en toe, maargoed.

Nee lieve bokkers, natuurlijk was het geen 'ongeluk' joh, dat KAN toch niet dat je zoiets vergeet.. die vrouw deed 't vast expres, ze had vast een heel rustig en makkelijk leven zonder enige vorm van chaos, stapte de auto uit en dacht na 5 minuten "Oh baby kwijt, nouja, lekker belangrijk" en liep door, kwam -zoveel- uur later terug en ontdekte haar dode baby en dacht "Ojee, nouja. Dat is dan jammer" en ging vervolgens zonder enig schuldgevoel en zonder pijn verder door het leven.

Gestoord

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:53

Die vrouw dacht bij het bericht wat eergisteren (of gisteren?) in krant stond waarschijnlijk ook 'welke idioot vergeet nou zijn kind!' maar ik ben bang dat het iets is dat veel moeders kan overkomen..Al die druk die erop jonge moeders staat moet je niet onderschatten!

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:01

@wildwings Ik denk niet dat er hier mensen zijn die er zo over denken als jij het nu schetst.

Laat ik voor mezelf spreken, Ik denk iig niet zoals jij het hierboven schetst .

Maar Sorry ik kan het niet beredeneren Dat je even 'vergeet' kan maar kom op 2 uur ?? Ze is zelf juf, Nee Soory ik kan het niet begrijpen..

Ik vindt het wel heel erg voor haar en haar familie en bovenal voor het kindje ,
Ik kan me best inleven in mensen , maar nee hierin blijkbaar niet.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:03

Maar wie laat er zowiezo een baby in de auto tijdens een vergadering om later naar de opvang te doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:04

avanti4ever schreef:
Maar Sorry ik kan het niet beredeneren Dat je even 'vergeet' kan maar kom op 2 uur ?? Ze is zelf juf, Nee Soory ik kan het niet begrijpen..

Als je even "vergeet", waarom dan niet langer?? Dan lijkt het mij juist logischer dat je het door stress, drukte, druk etc helemaal kwijt bent ineens.

Citaat:
Ik kan me best inleven in mensen , maar nee hierin blijkbaar niet.

Je kan je best inleven in mensen, maar ik zie je bijna altijd reageren op een manier waaruit blijkt dat je je totaal niet kan inleven in mensen die iets doen dat niet standaard is of niet hoort..

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:05

ik hoorde het op het nieuws
ik dacht ook...
hoe kun je je kind vergeten?
die vrouw vergeeft zichzelf nooit...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:06

Maar zowiezo laat je jou kind niet in de auto achter,

op het nieuws zeiden ze dat ze naar een dringende vroege vergadering moest, en daarna het kind ging wegbrengen, maar tegen de middag kwam er iemand dan melden dat het kind overleden was

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:07

keetieee schreef:

zo denk ik er ook over Ja
toch heel jammer voor de baby en de familie..
de man waar mijn ma voor werkt die brengt ook zijn dochter naar de creche en gaat even later zijn vrouw bellen hoe t met zen dochter is..

naomi_jamir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:08

ik kan me echt niet voorstelling wilddings dat het zo is.
Als je juffrouw bent betekend het dat je van k inderen houd waarschijnlijk anders doe je zo'n beroep niet
vind het nog al hard dat jehet zo durft te zeggen,
ik denk niet dat je je kan voorstellen hoe zo'n vrouw zich nu voelt.
Maar dat is mijn mening ik denk niet dat er opzet was.
En vaak zien de politie al snel of er opzet in het spel was.
In belgie was de vrouw meteen verdachte, en hier zagen ze haar niet als verdachte.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:08

Mijn ouders zijn mij ook ooit eens vergeten, ik was een heel rustig babietje liet me niet altijd horen. Het kan gebeuren en meestal gaat het goed...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:12

naomi_jamir schreef:
ik kan me echt niet voorstelling wilddings dat het zo is.
Als je juffrouw bent betekend het dat je van k inderen houd waarschijnlijk anders doe je zo'n beroep niet
vind het nog al hard dat jehet zo durft te zeggen,
ik denk niet dat je je kan voorstellen hoe zo'n vrouw zich nu voelt.
Maar dat is mijn mening ik denk niet dat er opzet was.
En vaak zien de politie al snel of er opzet in het spel was.
In belgie was de vrouw meteen verdachte, en hier zagen ze haar niet als verdachte.

Lieve schat, zoek eens op vandale.nl op wat 'sarcasme' betekend en lees dan nog eens mijn bericht. Misschien word je een stukje wijzer. Ja

Overigens is dit wel de meest leuke variant op WildWings tot nu toe (WildDings).. meestal gaat 't niet verder dan WildThings en WilThings etc.. Clown
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-05-07 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:13

@wildwings; Blijkbaar heb je een verkeerd beeld van me , Ik wil best dingen snappen die gebeuren, zoek zelfs vaak nog wel een verklaring er voor , Ik neem aan dat je op het topic doelt over degene die de botjes brak van een weerloos kindje , Kijk daar wil ik niet eens iets van snappen . Dat is trouwens offtopic hier maar goed.

Met even 'vergeten' tussen haakjes bedoel ik dat je opeens op klok kijkt en denkt oeps we zijn een half uur verder ik moet terug (t ging om een korte vergadering, die uitliep ) om te checken en hem eerst weg te brengen oid..

Jij mag best vinden hoor dat ik me niet kan inleven, Ik kan van mezelf zeggen dat ik dat wel kan, en mensen die mij langer kennen of personal kennen weten dat gelukkig ook Ja Echter er zijn dingen die ik idd niet kan beredeneren, zoals bijv het topic waar jij op doelt.

Ik heb ook vaak stress ben ook depresief geweest maar mn kind vergeten nee .

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:13

Ik denk dat het normale gang van zaken is, dat er onderzoek gevoerd moet worden, als je jou baby in de auto laat. Om hem later weg te doen

weet het niet denk dat die dingen zowiezo onderzocht worden

Zowiezo laat je jou kind niet in de auto achter, maar goed arme mama Ach gut