Hilton krijgt strafvermindering

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Hilton krijgt strafvermindering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 15:27

Of het nu met haar sterrenstatus te maken heeft ofniet, weet ik niet. Maar mevrouw Hilton hoeft nu nog maar de helft van haar straf uit te zitten.
Afbeelding

Want wat blijkt? Paris heeft zich volgens de politie van Los Angeles erg goed gedragen. Zo kwam de erfgename elke keer netjes opdagen in de rechtbank. Iets wat andere veroordeelde sterren bijna niet doen. En juist daarom mag Paris iets minder lang zitten

Hilton moet nu nog maar 23 dagen zitten in een speciaal opvangtehuis in de buitenwijk Lynwood. Hierin zitten veroordeelde politieagenten, beroemdheden en andere ‘ongewone’ gevangenen. Kortom: het is net een kuuroord! Zoals alle andere gedetineerden, mag Paris een uurtje per dag haar cel uit om te douchen, televisie te kijken, een telefoontje te plegen en deel te nemen aan activiteiten.

bron celebscene en rode loper

Wat mamslief Kathy hier allemaal van vindt? "Ik vind de straf zielig en walgelijk." Ach ja, het leven van een rijke, verwende hotelerfgename gaat natuurlijk niet altijd over rozen. Get over it!

Dat snap ik dus niet al die speciale behandeling, dat krijgt een gewone persoon toch ook niet. Ze krijgt alles al in de schoot geworpen nu dit nog

ZzzeiN

Re: Hilton krijgt strafvermindering

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:29

Ja, niet normaal ze voelde zich toch bedreigd in een gewone gevangenis oid?

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:31

Ik vind eigenlijk dat ze gewoon haar straf moet uitzitten. Ze heeft iets gedaan wat niet mag, ze had gewoon beter moeten weten. Maarja, Amerika hè? Lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:32

Laat dat verwende nest maar lekker de gevangenis ingaan. Ik zal er geen nacht van wakker liggen. Haha!

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:33

wat had ze ook alweer gedaan Bloos

en die straf heeft ze vast niet voor niks gekregen! dus gewoon lekker uitzitten Slapen

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:33

Nadya schreef:
Laat dat verwende nest maar lekker de gevangenis ingaan. Ik zal er geen nacht van wakker liggen. Haha!

Idd Clown

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:36

Verder snap ik al die ophef rondom deze tante niet. Ze voegt weinig nuttigs toe aan de wereld Tong uitsteken . Maar goed, het zal allemaal wel. Hoe dan ook, ze moet zitten, of het nou 23 of 45 dagen zijn. Mij maakt het niet uit en zoals ik al zei, ik zal er niet wakker van liggen. Haha! Haha! Haha!

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:38

*KNIP*

Dat is net wat ik wilde zeggen Nadya Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 15:38

Djulitaa schreef:
wat had ze ook alweer gedaan Bloos

en die straf heeft ze vast niet voor niks gekregen! dus gewoon lekker uitzitten Slapen

na een paar keer dronken achter het stuur en een hele reeks ongelukken is haar rijbewijs afgenomen. En dan is ze weer gaan rijden dronken en is ze gepakt en wou ze nog vluchten op zo iets

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:41

Sorry, Elzepelze.... Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 15:47

Nadya schreef:
Verder snap ik al die ophef rondom deze tante niet. Ze voegt weinig nuttigs toe aan de wereld Tong uitsteken . Maar goed, het zal allemaal wel. Hoe dan ook, ze moet zitten, of het nou 23 of 45 dagen zijn. Mij maakt het niet uit en zoals ik al zei, ik zal er niet wakker van liggen. Haha! Haha! Haha!

Nee vind het gewoon raar dat mensen die al zoveel hebben, nog meer speciale behandelingen krijgen. Iedereen is toch gelijk voor de wet

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:48

Zo gaat het toch wel, en succes als je het zou willen verbeteren Lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:52

Dat vrees ik ook, katiavl. Als je veel geld hebt kun je een hoop kopen. Behalve echte liefde, dat is niet te koop. En daar gaat wat mij betreft niets boven! Haha!
Ik zou echt niet met dat mens willen ruilen.
Ik hou ook niet van verwende nesten trouwens. Haha!
Heb ik een gruwelijke hekel aan. Ja

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:54

Dat van dat kuuroord begrijp ik niet helemaal.. omdat er politieagenten en beroemdheden zitten, is het meteen een kuuroord Verward
Een uurtje per dag uit je cel gelaten worden om te douchen en te bellen etc, dat klinkt mij als een doodgewone gevangenis in de oren.

Verder vind ik: eigen schuld dikke bult. Ik kan er idd ook niet wakker om liggen. Verontrustender vind ik het feit dat deze muts een van de machtigste bedrijfsketens van de wereld gaat erven Scheve mond

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:18

Serieus.
Zolang ze maar naar de gevangenis MOET.
het zou werkelijk belachelijk zijn geweest als ze niet eens hoefde te zitten.

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:59

Ik vind het wel terecht dat Paris moet zitten.
Alleen snap ik wel waarom ze naar een speciale gevangenis gaat.
Want ik denk dat je er zeker van kan zijn dat ze helemaal wordt afgemaakt door de andere vrouwen in de gevangenis,ook was ze al meerdere malen bedreigd door toekomstige mede celgenoten.Dus ik snpa best dat ze naar een andere gevangenis gaat.

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 17:21

wat had ze ook alweer gedaan dan?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:55

Als een gewone doodnormale burger ook steeds netjes aanwezig zou zijn in de rechtbank, zou die dan ook strafvermindering krijgen?

Lijkt me stug.

Eerst flinke heisa, want Paris zou zwaarder bestraft worden vanwege het feit dat ze 'ster' zou zijn (wat in mijn ogen ook al regelrechte onzin is), en dan nu straf verminderen vanwege een beetje goed en fatsoenlijk gedrag.

Ik snappet niet.
Even als die speciale gevangenis niet.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:20

Beroemd of niet, je zou even lang moeten zitten vind ik.
Je zit dus je hoeft ook niet te verwchten dat je er de volgende dag uit komt ook al ben je een ster en kun je iedereen omkopen Rolleyes

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:51

Ik vind het niet meer dan normaal dat je gewoon op de rechtbank komt? En als de rest dat niet doet, miljoentje van hun kapitaal af voor een goed doel per keer dat ze niet of te laat komen? Tong uitsteken
Ach, Hilton heeft nog minder hersens en/of gezond verstand dan een garnaal maar de rechtbank daar blijkbaar ook.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 20:30

Wat is er dan zo speciaal aan die gevangenis dan behalve het feit dat er andere 'soort' mensen zitten?
Maar dat van dat ze strafvermindering krijgt omdat ze er zelfs ís vind ik belachelijk!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 21:31

Elmira schreef:
Wat is er dan zo speciaal aan die gevangenis dan behalve het feit dat er andere 'soort' mensen zitten?
Maar dat van dat ze strafvermindering krijgt omdat ze er zelfs ís vind ik belachelijk!

Naar het schijnt is het er veel aangenamer kwa gevangenishuisvesting en eten en anders omgaan met de gevangenen. En geen last van medegevangenen.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 22:57

dat wicht moesten ze levenslang opsluiten...

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 09:23

pfff wat een onzin zeg Scheve mond
Ik vind dat ze gewoon de straf uit moet zitten die er eerst voor stond.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 10:39

Ze hadden haar naar zo,n opvoedkamp in de wildernis moeten sturen, misschien dat ze dan ineens beseft wat ze wel allemaal heeft /mag/kan/ect. Walgelijk verwent nest. Heb een aantal keer die series van d,r gezien, denk kom jij maar eens bij mij in huis, dan is het gauw gedaan met die arogante houding van je! Je begrijpt het vast ik Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk van die muts Haha!