Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:is wel DE kans om mooie regenfoto's te maken toch??
ellepel schreef:kan wel heel mooi zijn hoor,als je bijvoorbeeld in een waterplas het spiegelbeeld fotografeerd.
of druppels die ergens van af vallen.
of de lucht, hier wisseld het af met zon,krijg je echt prachtige luchten van.
saskiakefie schreef:Echt kl*te weer! Elke keer als ik naar buiten wil sta ik net 2 minuten buiten, begint het weer te regenen. Ik heb namelijk sinds eergisteren een digitale fotocamera voor mijn verjaardag gekregen, dus wilde ik wat foto's maken... Ik hoop ndat dit zo snel mogelijk ophoud..
ikke schreef:saskiakefie schreef:Echt kl*te weer! Elke keer als ik naar buiten wil sta ik net 2 minuten buiten, begint het weer te regenen. Ik heb namelijk sinds eergisteren een digitale fotocamera voor mijn verjaardag gekregen, dus wilde ik wat foto's maken... Ik hoop ndat dit zo snel mogelijk ophoud..
Ach gossie, heeft het twee dagen geregend, zijn ze over de zeik.
Mens, het heeft zes weken lang geen drup geregend; ben blij dat het regend anders was het hooi helemaal niet te betalen geweest dit najaar.............
saskiakefie schreef:Echt kl*te weer! Elke keer als ik naar buiten wil sta ik net 2 minuten buiten, begint het weer te regenen. Ik heb namelijk sinds eergisteren een digitale fotocamera voor mijn verjaardag gekregen, dus wilde ik wat foto's maken... Ik hoop ndat dit zo snel mogelijk ophoud..