Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:In Engeland gebeurde dat al eerder, maar die aanpassing voldoet niet vandaar dat het concern nog een oplossing zoekt.
HaileysComet schreef:Ik snap niet dat ze uberhaupt een dekseltje op die bekers doen.Citaat:In Engeland gebeurde dat al eerder, maar die aanpassing voldoet niet vandaar dat het concern nog een oplossing zoekt.
Gewoon weglaten dus: De oplossing van het dekseltje waar waarschijnlijk 250 mensen zich al enige maanden over buigen, is niet zo heel moeilijk op te lossen...
Misterylady schreef:Afgezien van het feit dat iedereen gewoon eens z'n rotzooi moet opruimen, vind ik het een goede actie van McDonalds.
Misterylady schreef:Vol of niet vol. Tegenwoordig zijn gewoon veel mensen te lui om uit de auto te stappen en het even in de afvalbak te gooien. Ik woon vlakbij een McDonalds met mcdrive. Ze parkeren dan 10/20 meter verder en pleuren het gewoon uit het raam. Ik zie het vaak genoeg gebeuren als ik er langs gereden kom. Deze McDonalds staat aan de rand van de bebouwde kom en daar zitten veel diertjes en ook egels.
Dreamy schreef:Samy & ik hebben al eens zo'n egel gezien die vastzat in zoiets..