Meisje door paard gebeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wwillemijn

Meisje door paard gebeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 20:51

Hardenberg – Op zaterdagmiddag 5 mei werd aan de Europaweg een meisje van 8 jaar uit Roden door een paard in het gezicht gebeten. Het meisje was het paard gras aan het voeren en hierbij werd ze door het paard gebeten. Het meisje werd in het ziekenhuis aan haar verwondingen behandeld.

Eigen schuld, dikke bult? Of wat vind jij er van?

Wendy15

Re: Meisje door paard gebeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:52

Fijn is het niet. Maar ik vind het een beetje overdreven dat het zo in het nieuws komt. En daarbij, ik zou het niet prettig vinden als iemand m'n paard zomaar gaat voeren

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:55

Tja...meisje ziet paard, denkt "Ach wat een lief paard "en begint hem plukjes gras te voeren die ze uit de berm plukt.
Als meisje dan even later niet snel genoeg plukt of gewoon even wilt aaien zegt het paard hap, omdat het een hap gras verwacht?
Sommige paarden kunnen ronduit etterige happers zijn als ze uit de hand gevoerd worden.

Als het meisje dit deed met de eigenaar erbij, had het nooit mogen gebeuren.
Als het meisje zomaar een paardje ging voeren dat ze in de wei zag staan...tja, dan toch wel eigen schuld.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 20:58

Ik denk ook eigen schuld, vooral van de ouders. Honden kun je niet zomaar aaien, paarden kun je niet allemaal zomaar voeren en aaien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:00

Als ze het dier verder niet gepest heeft, niet in zijn wei is gekomen maar gewoon wat over de draad heeft gegeven, vind ik het toch heel erg sneu voor haar.
Ze wilde gewoon lief zijn voor dat paard. Vind dat toch heel wat anders dan een pester die en hap krijgt, dan zeg ik ook eigen schuld

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:02

Tja, kan er op deze manier niet zoveel van zeggen. T is maar een korte uitleg van wat er gebeurd is. Weet niet wat er verder is gebeurd, je weet niet hoe het meisje is, of hoe het paard is. Maar het is in elk geval erg vervelend voor haar.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 00:50

Aangezien er hier geen bronvermelding geplaatst is, hier een slotje.