Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
obsession schreef:Ghehe heb van de week op de radio gehoord dat ze voor ded grap die ontknaapservice gingen bellen. Bij Caz! was dat. was eg komisch moet ik zeggen..
Tja of het nuttig is? Ik weet niet hoe hoog de drempel is voor sommigen om hiernaartoe te gaan. Bovendien is het ook nog eens belachelijk duur...Moet je er maar voor over hebben!
sokje87 schreef:obsession schreef:Ghehe heb van de week op de radio gehoord dat ze voor ded grap die ontknaapservice gingen bellen. Bij Caz! was dat. was eg komisch moet ik zeggen..
Tja of het nuttig is? Ik weet niet hoe hoog de drempel is voor sommigen om hiernaartoe te gaan. Bovendien is het ook nog eens belachelijk duur...Moet je er maar voor over hebben!
Belachelijk duur? Het gaat hier wel om een vrouw (2) die haar lichaam verkoopt hoor. Daar mag wat mij betreft best een prijs voor gevraagd worden.
En hoe hoog de drempel is? Wat denk je zelf, een kerel die 35+ jaren op de teller heeft staan, kan wel een steuntje in de rug gebruiken.
Chiqa schreef:Komt er ook zoiets voor vrouwen?
Chiqa schreef:Komt er ook zoiets voor vrouwen?
Leliev schreef:(ps. om opmerkingen te voorkomen, ik preek niet uit eigen ervaring)
Yessy schreef:Zou je er gebruik van willen maken dan
Chiqa schreef:Leliev schreef:(ps. om opmerkingen te voorkomen, ik preek niet uit eigen ervaring)
![]()
Dat zeggen nu alle mannen!