Wie probeert hem te vinden of doet eraan mee?
Morgen schijnt hij in Arhnem te zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kristie schreef:Ik zie ook op tv steeds reclame spotjes met 'hints'.
Zijn er hier mensen die er echt op naar jacht gaan of zo?
Citaat:Actievoorwaarden 53j8Werknemers van VRON (Radio 538), S-W-H, Backbone, Mindshare, KPN 1888 en bekenden van MR X zijn uitgesloten van deelname.
de 53j8De actie “53j8” start op maandag 9 april om 10.00 uur en eindigt op vrijdag 20 april om 21.00 uur. Mocht voor vrijdag 20 april 21.00 uur MR X niet ontmaskerd zijn, dan mag MR X de € 50.000,- zelf houden.
De luisteraar die MR X ontmaskert wint alleen de € 50.000,- netto als deze de zin “Ik stop de 53j8” letterlijk tegen MR X heeft uitgesproken en de ketting die MR X om heeft in bezit heeft. MR X is verplicht om na het uitspreken van de juiste zin de ketting vrijwillig te overhandigen.
Mocht een luisteraar niet de juiste zin uitspreken, dan is MR X niet verplicht om zijn identiteit prijs te geven.
De actie is afgelopen als MR X ontmaskerd is, één luisteraar kan winnaar worden van de 53j8. Mochten er meerdere personen ter gelijkertijd MR X ontmaskeren, dan bepaalt MR X wie de winnaar is van de 53j8.
Zodra MR X ontmaskerd is zal hij direct in een uitzending van Radio 538 de winnaar bekendmaken van de 53j8.
opdrachtenMR X moet dagelijks door Radio 538 opgelegde opdrachten uitvoeren. Na het uitvoeren van de opdracht ontvangt MR X de volgende opdracht.
MR X is verplicht om van elke opdracht bewijsmateriaal op de website van Radio 538 te plaatsen. Na het vervullen van de opdracht moet MR X telefonisch op Radio 538 in de uitzending zijn opdracht bekendmaken.
Naast de opgelegde opdrachten moet MR X dagelijks een filmpje op de site van Radio 538 posten waarop te zien is dat hij zich in een openbare gelegenheid begeeft.
MR X mag zelf bepalen hoe hij de opdrachten uitvoert. MR X mag zich vermommen, via alle mogelijke vervoersmiddelen reizen en mag verschillende schuilnamen gebruiken.
Actievoorwaarden 1-8-8-8
Soraya92 schreef:ja klopt , ik wou net zeggen anders overnacht ik er wel vanaf 00.00
BrittKitt schreef:Vandaag is iemand die ik ken hem zoeken in Alkmaar