Man verkacht pony 45 keer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PPPeet

Man verkacht pony 45 keer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 17:15

MARSSUM - De politie heeft in de nacht van maandag op dinsdag een 27-jarige man opgepakt die ervan wordt verdacht in negen maanden tijd een pony in het Friese Marssum 45 keer te hebben verkracht. Dat heeft een woordvoerder donderdag laten weten.

De eigenaar van de pony kon aan verschillende sporen zien waneer de ponyverkrachter langs was geweest. Na verschillende keren te hebben gepost, wist hij de man deze week te overmeesteren. Seks met dieren is in Nederland niet verboden. De politie probeert daarom bewijs te verzamelen dat de man heeft ingebroken in de schuur waar de pony staat.

Verbod
De pony is eigendom van een familie uit Gytsjerk. Hun 12-jarige dochter verzorgt het dier. De familie wil niets zeggen over het misbruik van de pony.

Naar aanleiding van de verkrachting in Friesland stuurt de Stichting Zinloos geweld tegen Dieren vrijdag een brief naar minister Hirsch Ballin (Justitie) om maatregelen te vragen. Ze wil dat seks met dieren verboden wordt. "In België is het sinds kort ook verboden", aldus voorzitter Henk ten Napel van de stichting uit Enschede.
Bron: http://www.nu.nl/news/1033718/122/Man_v ... _keer.html

Hier zijn toch geen woorden voor! Ziekelijk!

aisie

Re: Man verkacht pony 45 keer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:22

Allemachtig dit is echt niet best meer Boos!
En dat het ook nog eens is toegestaan is helemaal belachelijk. Moeten die mensen zelf ook nog met bewijzen komen dat hij heeft ingebroken e.d. Hoe krom kan het zijn Gestoord
Als zo eentje mijn paard zou verkrachten dan zou hij een heel stuk slechter af zijn! Ik geloof niet dat hij het dan weer zou doen, laat staat 45 keer. Onvoorstelbaar gewoon....

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:22

jasses das akelig dichtbij
die vent moet zelf 45 keer verkracht worden Boos!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:35

Getver. Vies idee dat die familie kon zien wanneer die vent langsgeweest was ... echt zielig voor dat meisje. Moet ik wel zeggen dat die pony het dan misschien niet eens zo erg vond als ze het 45 keer heeft toegelaten .... kan me niet voorstellen dat ze hem anders niet flink in elkaar getrapt had.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:46

Citaat:
Hun 12-jarige dochter verzorgt het dier

Dit vind ik misschien nog het allerergste van het hele verhaal. Je moet maar als 12-jarig lief meisje een pony hebben waar je helemaal gek van bent en weten dat een man hem tig keren heeft misbruikt, het is om trauma's aan over te houden .

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 00:02

Ik snap het zoiezo niet dat Sex met dieren niet verboden is Verward Net of dieren daar een vrije keuze in hebben, ik snap dat niet..

Over die man??? Ik kan me niet indenken dat dat 'lekker'is of dat je 'opgewonden'kan raken van een paard , dan klopt er iets niet.
en dat dan ong 45 keer! echt te gek gewoon. Ik vindt het iig geen maatschappelijk gezien normaal denkend mens bah.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 00:07

Het is n schande dat dit niet verboden is! nee het inbreken vd schuur weer wel! Waar gaat t over in dit land??????' je kan dus beter je leuter in andermans pony hangen dan in n schuur inbreken!!!! te ziek voor woorden maar ik vind de wet hierin ook strafbaar!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 00:07

Hier is al een topic over. Zie een van de grote berichten op de beginpagina. Ik tem even.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 09:55

Hier is al een topic over. Staat op VN!
Slotje dus!