Vannacht om 01.29 uur is Prinses Maxima bevallen van een kerngezonde zoon. Moeder en zoon zijn in kerngezonde toestand. De prinses voelde zich de laatste dagen al niet meer topfit en is gisteravond met spoed opgenomen in het Bronovo ziekenhuis waar de prinses vanacht is bevallen van haar zoon.
Een naam is nog niet bekend gemaakt, maar verwacht wordt, dat de prins dit dinsdag kenbaar maakt, op het moment dat hij het kind aan zal geven bij de Burgerlijke staat.
Na prins Willem Alexander, Catharina Amalia en Alexia, is de prins de 4e in de troonopvolging.
Ooohhh, we hebben weer een prinsje. Ik wist helemaal niet dat ze al zo lang zwanger was trouwens!
(En die naam... Hopen dat ze het beter aanpakken als de vorige keer met één van beide toen ze al een domeinnaam geregistreerd hadden direct na de geboorte )
idd volgens mij was ze nog helemaal niet zover met de zwangerschap
April De geboorte van het derde kind van prins Willem-Alexander en Máxima was voorzien in april 2007. De nieuwe baby is vierde in de lijn van troonopvolging, na Willem-Alexander, erfprinses Amalia en haar zusje Alexia.
Het lijkt me dat ze wel met zwangerschapsverlof gaat vlak voor en na de geboorte en aangezien ze morgen alweer ergens bij zal zijn volgens de website van het Koninklijk Huis, vrees ik dat ze gewoon zelfs nog niet met verlof is.
Waarschijnlijk een 1 april grap, maar haar ouders waren eind deze week al wel hier naartoe gekomen. Ze zou 2e helft april uitgerekend zijn, maar de beide dochters zijn ook veel eerder geboren dus wat dat betreft ......