Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yuna schreef:Sorry Odetteke, maar ik ben het daar echt niet mee eens.
En die moordenaars dan ook nog eens geld 'geven' voor het beoefenen van hun 'hobby'...
Miss_Montana schreef:Moeten ze ook bij die jagers doen... in 1 keer afknallen die gasten.
Tien schreef:Wat ik mij overigens nu even afvraag is of dat vlees nog wel te eten is, met alle adrenaline door het lichaam heen.?
Yuna schreef:Sorry Odetteke, maar ik ben het daar echt niet mee eens.
En die moordenaars dan ook nog eens geld 'geven' voor het beoefenen van hun 'hobby'...
Shiloh schreef:Overigens [***] spreek je jezelf tegen. Eerst geef je als argument dat een jager beter een al gewond dier langs de kant van de weg kan afschieten dan oplappen end at die jager dan alsnog een ander dier afschiet. Maar vervolgens noem je wel als argument dat zo'n jager geen lol beleefd aan het afschieten van een al gewond dier, omdat het speuren en het zoeken en wachten er dan niet bij komt kijken. Je maakt mij dan echt niet wijs dat zo'n jager na het afschieten van een gewond dier niet alsnog het bos induikt om daar ook echt voor de hobby aan de slag te gaan... Ik krijg dan eerder het idee dat er uiteindleijk 2 dieren dood zullen zijn, en niet 1tje...
woofie schreef:hmmmm, ik hoor hier nu wel allerlei kritiek op jagers, maar geen enkel woord van kritiek op de veroorzakers van alle ellende. automobilisten die gewoon lekker hard rijden door die gebieden waar wild zich ophoud! veel aanrijdingen zijn te voorkomen als men rekening houd met het feit dat er wilde dieren kunnen oversteken en dus de snelheid aanpast.....
maar ja, dàn kom je aan de heilige koe.....en die is natuurlijk weer vèèl belangrijker dan overstekend wild..............
Citaat:Dit gaat over de jagers in Belgie, daar zit nogal een behoorlijk verschil in. De jagers in Belgie schijnen zich namelijk vaak niet aan de regels te houden.
woofie schreef:hmmmm, ik hoor hier nu wel allerlei kritiek op jagers, maar geen enkel woord van kritiek op de veroorzakers van alle ellende. automobilisten die gewoon lekker hard rijden door die gebieden waar wild zich ophoud! veel aanrijdingen zijn te voorkomen als men rekening houd met het feit dat er wilde dieren kunnen oversteken en dus de snelheid aanpast.....
maar ja, dàn kom je aan de heilige koe.....en die is natuurlijk weer vèèl belangrijker dan overstekend wild..............
LiNdA1986 schreef:Inderdaad Woofie, helaas hebben sommige mensen er gewoon lol in om dieren dood te rijden! Dat vind ik echt te ver gaan!