Onder andere dat uitspraken: me paard, me dit, me dat...
Waarom niet gewoon mijn paard? Waarom niet gewoon de zin typen zoals het hoort?
Ik vind het persoonlijk wat intelligenter overkomen

Of ben ik nu een oude muts?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KsVrPy schreef:Idd.. Erger ik me ook dood aan.Ben je dan te lui om er gewoon een lettertje bij te typen of ben je dan gewoon dom?
theaatje schreef:Ik vind sowieso het taalgebruik in grammaticaal opzicht vaak beneden peil op bokt. Dat is jammer want het is een leuke site.
Joscaa schreef:Ik vind het overdreven. Als ze nou zonder punten, hoofdletters en comma's werken vind ik het vervelend. Maar of ze nou Me of Mijn zeggen?
Precious20 schreef:theaatje schreef:Ik vind sowieso het taalgebruik in grammaticaal opzicht vaak beneden peil op bokt. Dat is jammer want het is een leuke site.
Helemaal waar! Ook ik erger me vaak aan 'me paardje' en 'hun zeggen' en nog meer soortgelijke uitspraken. Maar wat ik nog erger vind, is dat de meeste bokkers nog niet eens zonder 'dt'-fouten kunnen schrijven. Hoe vaak heb ik hier 'ik wordt' wel niet gelezen?!Dit vind ik 10x erger dan msntaal.
Maartje1990 schreef:Ik had in het begon op bokt heel erg dat ik met msn taal sprakHeb dit ook heel erg proberen te verbeteren . (en is volgens mij wel goed gelukt). Erger me er verder niet zo aan omdat ik het meestal toch wel begrijp. Maar als het echt een tekst is zonder punten, komma's, alinea's etc. Dan erger ik me er ook wel aan! En soms die grammatica fouten van word met dt maakt me niet zo heel veel uit. Ik begrijp in ieder geval wat er bedoelt wordt.