daar gaan we weer, nieuw kabinet, nieuwe domme uitspraken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

daar gaan we weer, nieuw kabinet, nieuwe domme uitspraken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 10:24

*zucht* Rolleyes

neem deze kwestie nu -> honden testen vanaf 40cm. schofthoogte of laten we álle paddo's verbieden, weten die mensen wel wat ze zeggen? paddo's groeien ook in onze Nederlandse natuur, wat willen ze daarmee doen dan? Nagelbijten / Gniffelen

anyway, ik zie met zorgelijke ogen de komende maanden tegemoet. We hebben een nieuw kabinet, menden die daar voor het eerst hun zitje zitten en willen zich graag laten gelden lijkt het wel, want de meest stomme ideeën komen weer aan bod.

Anoniem

Re: daar gaan we weer, nieuw kabinet, nieuwe domme uitspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:42

Nee, laten we gezellig weer over kernenergie gaan praten Clown

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:14

Op hoog niveau is het moeilijk uitspraken te doen. Moeten ze dan niks zeggen? Vaak gaat het gewoon om een ambtenaar of zelfs een stemmer die het idee oppert.

Ik geloof dat we politieagenten rond moeten sturen voor paddo-inspectie. De paddo's krijgen dan een bekeuring of de eigenaars van het land waarop de paddo groeit Knipoog Eigenaars moeten de paddo's zelf verwijderen (en verkopen? Knipoog ).

Paddos groeien overal, zijn ook in de meeste landen verboden zo gauw ze geplukt zijn of minstens als ze gedroogd zijn. Je mag ze zeker niet verkopen. Wetten zijn zo moeilijk niet.

Wat kernenergie betreft: groenlinks zal binnenkort wel een voorstel doen ter opening van een nieuwe kerncentrale. De enige manier om het broeikaseffect tegen te gaan (zonder terug te gaan naar de middeleeuwen).

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:33

Ware het niet dat kernenergie alleen maar uitstel van executie is, ook die bron raakt op. Het is geen duurzame vorm van energie, alleen maar een CO2 'neutrale' vorm. Niet helemaal neutraal want het uranium moet gedolven worden en vervoerd...

Ik ben wel voorstander daar niet van Clown

En wat betreft dit kabinet? Ik heb mijn kop in het zand gestoken en haal m er pas weer uit als ze opgekrast zijn, ik kan echt niks met dit kabinet.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 21:47

Champignons? ben ik dol op lekker bij n biefstukje Knipoog
En honden hoger dan 40 cm? Als mijn hond ligt haalt ze dat niet Haha! Wat n geld verspilling weer. Helaas is t ook mijn geld Verdrietig

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:00

Ormel (CDA) is echt geen nieuwkomertje in de politiek. Hij had graag Cees Veerman van LNV vervangen maar goddank ging dát niet door.Tja, en als je dan toch graag in het nieuws wilt bedenk je iets zinnigs zoals alle honden boven de 40cm laten testen.
Pfff... kun je je voorstellen als dat op LNV had gezeten? Mag er niet aan denken Ziek

Vanmiddag een DA op de radio die vertelde dat het onbegonnen zaak is. Wat als een hond niet door de test komt maar het dier nooit van het erf komt en niemand er last van heeft? Wat te doen met de honden die niet door de test komen? Allemaal afmaken?
De DA stelde voor dat de bazen werden getest, kijk, dáár kan ik het nou helemaal mee eens zijn. Die DA moet in de politiek Ja

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:01

Dan zal de bevolking toch eens moeten afstappen van het CDA. Het zou niet eens mogen bestaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 09:22

Lizzle schreef:
Dan zal de bevolking toch eens moeten afstappen van het CDA. Het zou niet eens mogen bestaan!

Waarom niet? Het CDA is meer dan alleen deze kwast. Bij alle partijen zitten van die dwazen, dat hou je toch!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 09:37

Voor paddoliefhebbers, er is hoop hoor! Mochten alle paddo's verboden worden gaan we gewoon over op de nootmuskaat. Da's het betere werk hoor, die trip kan wel dagen duren! Ben benieuwd wanneer dat uit de handel genomen wordt.
Of kom gezellig naar Delft, naar het reptielenmuseum. Daar hebben ze reuzenpad (Bufo Marinus). Nou, als je daar aan likt dan weet je helemaal niet wat je meemaakt... Haha! Haha! Haha! Da's het betere tripwerk!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:08

ranna schreef:
Vanmiddag een DA op de radio die vertelde dat het onbegonnen zaak is. Wat als een hond niet door de test komt maar het dier nooit van het erf komt en niemand er last van heeft? Wat te doen met de honden die niet door de test komen? Allemaal afmaken?
De DA stelde voor dat de bazen werden getest, kijk, dáár kan ik het nou helemaal mee eens zijn. Die DA moet in de politiek Ja

Het gekke is: HJ Mormel is ook dierenarts. Geweest. Ooit. Ergens Haha!

Edit: Shock: bij een mij wel bekende praktijk Nagelbijten / Gniffelen

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:57

Ik heb dit kabinet extra hoge verwachtingen omdat 1 van de nieuwe ministers van een voor mij belangrijk onderwerp (portefuille) is familie van mij. Dus ik wacht het nog ff af allemaal. Negeer wat simpele uitspraken.. en wacht tot het echte werk komt.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 18:18

1 familielid in de 2e kamer maakt nog geen zomer Whiz Knipoog

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 21:14

gelukkig is onze 12 jarige hond 39 cm Clown Ik gok namelijk dat die noooit door de test zou komen. Beest wil wel ns hapgedrag vertonen zodra ze iets moet wat ze niet wil. bv, de keuken in sturen als ze door heeft dat iedereen weggaat. Pak dr dan niet in dr nekvel Clown Verder prima hond hoor Ja

En verder... tsja.. Ik dacht dat Kerk en Staat gescheiden waren in nederland. Maar met de CU erbij.. ik twijfel een beetje (twijfelde al aan t CDA..) En de PvdA.. ook maar afwachten wat die terrecht brengen van hun beloofde plannen...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 21:19

Citaat:
Bij de aanschaf van een toegangsbewijs voor een evenement of na het voltooien van dit registratieformulier geeft u Ticketservice.nl toestemming om uw e-mailadres en andere gegevens te gebruiken en/of te delen met de organisator(en) van het desbetreffend evenement. Tevens geeft u de organisator en Ticketservice.nl toestemming om u via e-mail marketing gerelateerde berichten te versturen, indien nodig ook via andere communicatiemiddelen.

laten ze hier eens wat aan gaan doen!?!?! ik ben BOOS!!! Stoom uit je oren nergens iets dat je dit kan uitvinken hè!!

of laten ze iets gaan doen aan lenen.nl etc. al die gezinnen die al onder de armoede grens leven, het gaat zoooo gemakkelijk hè, de gemiddelde Nederlander heeft een schuld van 20.000,- en dat zónder hypotheek hè!!

Boos!