Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Dit zat er aan te komen. Ben benieuwd of het erdoor gaat komen.
In ieder geval beter dan nog meer rassen verbieden, maar als het door gaat konden er wel eens heel wat honden met een muilkorf moet lopen in de toekomst.
Ellebel schreef:Van mij mag ie er komen hoor! Maar dan ook voor kleinere hondjes want die hebben net zo goed wel eens een lage bijtdrempel en ik ben erg gesteld op mijn achillespeesIsa is zo'n "potentieel gevaarlijk ras", ik heb inmiddels 4 x een MAG test met dr gedaan en 4x goed gegaan(inmiddels kent ze 'm natuurlijk ook
). Ben dan heeeeeeel benieuwd hoeveel honden van zogenaamd lieve rassen (zoals goldens) ineens met een muilkorf om moeten lopen.
Edit: Valt me een beetje tegen van HJ Mormel dat hij wil "discrimineren" op schofthoogte. Zou hij nooit als veterinair in de praktijk gewerkt hebben?
tita schreef:ik geloof niet in zo'n test hoor ze zullen alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat zo'n hond een reactie geeft en als ie bijt dan moet ik een muilkorf om of een spuitje.
Zucht de meeste agressieve bitbulls en andere vechthonden zijn in handen van buitenlanders of allochtonen.
Ik heb nog nooit een neger met een maltezer leeuwtje zien lopen.
Dit is geen discriminatie hoor
Citaat:
tita schreef:nou ik heb jaren in Rotterdam gezeten en vrienden gehad in het criminele gebeuren en de meeste suri's hadden toch echt een dog argentino of een pitbull of mastino ik ken er geen eentje met een labrador.
Maar dat is mijn ervaring ga eens op zondag naar Rotterdam naar de koopgoot of de lijnbaan zeker weten dat je een buitenlander ziet met een agressieve hond of soort.
Natuurlijk zijn er zat Nederlanders of Blanken met een vechthond maar die gaan er iets anders mee om niet zo opschepperig
tita schreef:poeh jack russels vervelende blaf en bijtgrage hondjes iedereen vind ze zo schaaaaaaaaaaatig maar ze zijn hartstikke fanatiek.
Wat dacht je van een beagle die moet je ook opvoeden
CherokeeChum schreef:tita schreef:nou ik heb jaren in Rotterdam gezeten en vrienden gehad in het criminele gebeuren en de meeste suri's hadden toch echt een dog argentino of een pitbull of mastino ik ken er geen eentje met een labrador.
Maar dat is mijn ervaring ga eens op zondag naar Rotterdam naar de koopgoot of de lijnbaan zeker weten dat je een buitenlander ziet met een agressieve hond of soort.
Natuurlijk zijn er zat Nederlanders of Blanken met een vechthond maar die gaan er iets anders mee om niet zo opschepperig
Voor dit soort opmerkingen kan je vervolgd worden.....![]()
Al kan ik je denkwijze gedeeltelijk wel volgen