Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
schaapjuh schreef:katiavl schreef:en het gevaar is? En nu liefst niet de fotos met zenuwstoornis laten zien door mis steken kan ook door het simpel vaccin gebeuren
is niet het gevaar van de chip maar de hand van de da
Het gaat hier om een chip voor mensen, niet voor paarden
ik schaam me erg nu
Lepeltje21 schreef:Een chip voor mensen? Volgens mij heb ik iets gemist. Wat is dat en waarom zou ik dat doen?
het zijn de nieuwe paspoorten met chip
ShirleyA schreef:Ik zie ook voordelen v n chip.

Citaat:In de verre toekomst is zijn alle verschillen tussen de mensen opgeheven. Iedereen spreekt één taal. Er zijn maar 4 namen voor jongens (Li, Bob, Jezus en Karl), en 4 namen voor meisjes (Yin, Peace, Mary, Anna). Door genetische manipulatie ziet iedereen er hetzelfde uit, en door maandelijkse injecties (behandelingen) is iedereen volgzaam en vriendelijk. De "behandelingen" zijn verplicht voor iedereen en bevatten o.a. kalmeringsmiddelen, medicijnen, lustonderdrukkende middelen, hormonen die de haargroei, menstruatie en borstengroei onderdrukken, en zorgen dat vrouwen geen kinderen krijgen. Hierdoor is men gevrijwaard van geslachtsziekten en is vrije seks heel normaal. In het dagelijks taalgebruik is "neuken" dan ook geen vies woord, maar "vechten" wel. Deze gemeenschap wordt geregeerd door een centrale computer, UniComp. UniComp staat in het hart van EUR (Europa) in de stad EUR00001 (ergens in Zwitserland). UniComp regelt het weer, bepaalt wat er gebouwd wordt, regelt alle behandelingen, bepaalt wie zich met wie mogen voortplanten, bepaalt welk beroep men krijgt. Via armbanden en scanners wordt iedereen in de gaten gehouden.
(heb hem gelezen) 

lies schreef:1 April?
Ik denk dat het een goede 1 april grap is... 
Nicolletje schreef:Ten eerste wil ik die zooi niet in mijn lijf, ten tweede wordt de 'oppermacht' zo vreselijk groot...
Denk eens aan chipscanners die inscannen waar je boodschappen doet ( zoiets ) en wanneer, om zo nog meer maatwerk marketing te leveren.