HIV zorgt voor aids?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

HIV zorgt voor aids?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 02:10

Zucht... ik heb een discussie met de benedenbuurman. hij zit er helemaal in dat HIV niet de oorzaak is ( kan zijn) van aids. hij is hier zo van overtuigd dat hij mij de uitdaging heeft gegeven om eens uit te zoeken wat voor officiele onderzoeken er zijn die aantonen dat HIV wel degelijk aids kan veroorzaken.
Maar ja.. als ik het intyp op internet krijg ik ik weet niet hoeveel sites en echt officiele onderzoeken puur op dit feit kom ik niet tegen?
Zijn er bokkers die er meer over weten en ook weten welke onderzoeken er zijn gedaan die bewijzen dat HIV wel aids kunnen veroorzaken?
Want ja.. ik wil natuurlijk wel mijn gelijk halen Clown

Cassidy

Re: HIV zorgt voor aids?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 02:31

Anoniem

Re: HIV zorgt voor aids?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:00

Op http://www.pubmed.com zijn heel erg veel officiele wetenschappelijke publicaties in vakliteratuur te vinden. Dit is een site waar voornamelijk samenvattingen van publicaties te vinden zijn, maar dat is wel literatuur waar je die eigenwijze man mee om zijn oren kan slaan Lachen Ik heb even voor je gezocht met de zoekwoorden +hiv +causes +aids, een voorbeeld van een resultaat is een artikel met deze titel: Long-term survival of HIV-infected patients treated with highly active antiretroviral therapy" en zo zijn er nog veel meer artikelen. Succes!