LiNdA1986 schreef:als ik het goed begrijp zijn die mensen boos omdat die agent die gast heb doodgeschoten?
hij heb dat wel uit zelfverdediging gedaan. Kom nou, als iemand je met een mes bedreigt dan kan je dit verwachten. Ik vind dat die agent echt wel goed gehandeld heb.
De politie moet dit veel vaker doen, dat ruimt die criminelen lekker op (je ben toch niet goed bij je hoofd als je iemand ga bedreigen). Wat dat aan gaat mogen ze wel wat meer naar de politie in Amerika kijken!
maar er zit wel een verhaal achter he..
die agent had hem nooit in zijn hart mogen schieten.
hij had last van een groepje marokanen.. heeft een paar keer gevraagt of ze wilden ophouden/ weg wilden gegaan, zelfs de politie gebelt.. maar die kwamen niet. Toen is er uiteindelijk vechten gekomen en toen kwam de politie en néé hij hoort de politie niet te bedreigen met een mes, maar een politieagent hoort iemand dan in bijv. zijn been te schieten, als die man een vuurwapen had had ik het nog begrepen maar met een mes niet.. Ik zeg niet dat het gedrag van die man kan maar dit kan ook niet zomaar natuurlijk.
En ik vind het ook sneu voor die politieagent, hij heeft dit ook heus niet gewilt ik vindt het echt zielig voor hem maar hij is ervoor getraind met dit soort dingen om te gaan en hij heeft een fout gemaakt.. er is wel iemand vermoord.