Ik ben er toch best wel van geschrokken, ik had niet verwacht dat het zo uit de hand zou lopen...

Zijn er nog meer mensen uit Ondiep? Hoe hebben jullie de afgelopen dagen ervaren?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noppes schreef:Wat ontzettend sneu dat het politiebureau in de brand is gestoken etc.
..
Mirjammie schreef:@PrinCessRomy: Die stille tocht komt er ook, morgen. Die wordt geloof ik georganiseerd door nabestaanden en vrienden van het slachtoffer. Maar dit zijn ook niet de mensen die nu zoveel ellende veroorzaken, ze zijn het helemaal niet eens met wat er nu gebeurt.
Ik ben het verder echt met je eens!
Noppes schreef:Wat ontzettend sneu dat het politiebureau in de brand is gestoken etc.
Er is toch nog niet eens duidelijk hoe het voorval precies is verlopen? En wat moet je anders als agent als je bedreigt word met een mes (knuppel?) Op een gegeven moment kan dat zo ver gaan dat je wel moet schieten, en dit kan natuurlijk naar uitpakken..
LiNdA1986 schreef:als ik het goed begrijp zijn die mensen boos omdat die agent die gast heb doodgeschoten?
hij heb dat wel uit zelfverdediging gedaan. Kom nou, als iemand je met een mes bedreigt dan kan je dit verwachten. Ik vind dat die agent echt wel goed gehandeld heb.
De politie moet dit veel vaker doen, dat ruimt die criminelen lekker op (je ben toch niet goed bij je hoofd als je iemand ga bedreigen). Wat dat aan gaat mogen ze wel wat meer naar de politie in Amerika kijken!
LiNdA1986 schreef:als ik het goed begrijp zijn die mensen boos omdat die agent die gast heb doodgeschoten?
hij heb dat wel uit zelfverdediging gedaan. Kom nou, als iemand je met een mes bedreigt dan kan je dit verwachten. Ik vind dat die agent echt wel goed gehandeld heb.
De politie moet dit veel vaker doen, dat ruimt die criminelen lekker op (je ben toch niet goed bij je hoofd als je iemand ga bedreigen). Wat dat aan gaat mogen ze wel wat meer naar de politie in Amerika kijken!