Deze richtlijn beslist dat al ons voedsel vanaf 2010 met radioactieve straling wordt bestraald en dat vitaminen, mineralen en kruiden m.i.v. dan verboden zijn en officieel zelfs op de giflijst staan

Afgelopen weekend las ik een artikel uit Trouw http://www.laka.org/info/publicaties/19 ... aling.html en zag dit filmpje http://video.google.nl/videoplay?docid= ... q=codex+al en was totaal in shock!
Ben nu aan het mailen met politieke partijen en ben in zoverre opgeschoten dat ik weet dat het om een EUregel gaat.
Onze eigen fijne regering kan er dus weer es geen hol aan doen omdat ze de macht al voor 80% uit handen hebben gegeven. (Dit is nou precies waarom ik niet 1 EU wil. Handelsverdragen oké, maar niet zulke rotregels die door bureaucraten in Brussel worden opgesteld omdat ze de oren naar de grote bedrijven laten hangen)
Volgens de propaganda is het natuurlijk goed voor ons dat ons voedsel wordt bestraald want het is een (hele dure) manier om voedsel te conserveren (lees art. Trouw) en dood alle bacteriën en microorganismen.
Wat de uitwerking van deze behandeling van voedsel op de lange duur is is niet bekend. De proteïne veranderd als gevolg van de bestraling en wat dat uiteindelijk in en met ons lichaam doet is niet te voorspellen.
Daarbij wordt voorbij gegaan aan het feit dat er bacteriën in ons voedsel zitten omdat wij er verkeerd mee omgaan maar dat daar gelaten. In het Trouw art. kun je de ware reden lezen. Een zware atoomlobby oefent grote druk uit om een grotere afzetmarkt te creëeren en kernenergie maatschappelijk geaccepteerd te krijgen - kortom, het geld geeft weer eens de doorslag.
Kruiden, vitaminen en mineralen (onmisbaar voor ons functioneren) komen op de lijst met gif!
Door de heren van Codex Alimentarius wordt met deze stoffen omgegaan als ze doen met pesticiden e.d wat er op neerkomt dat men appels met peren vergelijkt. Hoewel, die zullen ook wel snel verboden worden denk ik. Net als de broccoli, spruiten, kiwi's en sinaasappels. Veeeeeel te gezond allemaal, dat kan echt niet.
Oja, en passant, worden van de 12 POPs (Hele sterke gifsoorten) die door 149 landen jaren terug zijn geband, weer 7 legaal verklaard!!!
Maar jij kunt niet meer naar je natuurgenezer of homeopaath want die zijn m.i.v. 01-01-2010 illegaal bezig met illegale stoffen die de natuur ons geeft maar waar de bedrijven te weinig aan verdienen dus niet goed.
In de media hoor ik niets over dit alles en vanuit de politiek al evenmin en navraag in mijn directe omgeving leert dat niemand weet dat dit boven ons hoofd hangt.
Dus vandaar mijn vraag aan jullie:
Iemand die dit wel wist?