Zijn er nog bedrijven die weten wat service is?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Zijn er nog bedrijven die weten wat service is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 12:14

Het schijnt inmiddels eerder regel dan uitzondering te zijn dat je als klant zelf achter je zaken aan moet blijven jagen om iets gedaan te krijgen (en als "dank" wel even afrekenen natuurlijk). Kan er inmiddels fraaie verhalen over vertellen terwijl ik toch echt om hele normale producten of diensten ging die routine zouden moeten zijn.
Je bent er van afhankelijk, maar ik ben die arrogante houding echt zo beu Boos!
Hoeveel moeite is het nou om je klanten op de hoogte te houden als dingen mislopen?? Ik heb best veel geduld, als ik het maar weet!

Inmiddels is er door veel gedoe iets 2x geleverd. Ze kunnen het gerust terug krijgen, geen probleem, maar moge duidelijk zijn dat ze daar ook zélf achteraan mogen gaan jagen. Ik doe niks als ik niks hoor, doen zij ook niet Extreme duivel

(bedrijfsnamen noem ik expres niet, zijn er meerdere overigens)

Ann

Re: Zijn er nog bedrijven die weten wat service is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:44

Ik vroeg me al hetzelfde af. Af & toe wordt je er helemaal tureluurs van. Het is al gewoonte om alle afrekeningen van bv. de nutsbedrijven goed na te kijken.

Zelfs simpele -op de bevestiginsmail staande- maatgevens correct verwerken schijnt al een hele klus te zijn voor sommige internet(paardenspullen)shops. Van hun omruilservice zakt mijn broek helemaal af...

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 12:54

Ik kreeg laatst bij het bestellen van een deken een mailtje terug of ik zeker wist dat de maat goed was. Was namelijk een maat voor een grooooot paard en niet voor een pony Haha! Vond het wel netjes.
En mijn e-mailadres is niet eens XxXpennylovertjuhXxX@hotmail.com haha

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:03

Ik was gister en eergister een nachtje in belgie met vrienden, om te shoppen enzo.
Ik viel van de ene in de andere verbazing.. wat zijn die mensen vriendelijk en gastvrij!!!!

In de outlet kledingwinkel hadden ze gewoon achterin allemaal koffie staan, mega bank in de winkel, leuke tijdschriften erbij, mocht je allemaal gebruik van maken als klant!! Zou je in Nederland niet snel zien.

's avonds om 12uur waren we de weg kwijt naar het hotel. Dus wij aan mensen vragen onderweg: een zocht het op op z'n tomtom. toen later stonde we te kijke bij een plattegrond: kwame er 2 mensen aangelope om ons te helpen, weer later iemand op straat aangesproken die kon ons precies vertellen hoe we er kwam en dankzij hem toch de weg terug gevonde! Tong uitsteken
In Nederland zoude die mensen s nachts echt niet helpen hoor, zou gebeurt er wat!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:19

dat vraag ik me ook af ja.
Bij de meeste en dan vooral grote bedrijven kan je 10x bellen en 8x krijg je een ander antwoord, zo irritant.
je moet zelf echt overal achteraan gaan en uiteindelijk krijg je weer een rekening, ken hier ook al vele verhalen over