http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6360517.stm
best netjes, Nederlandse kinderen zijn de gelukkigste kinderen van Europa dus vanaf nu mogen we nooit meer klagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MRmichiel schreef:ik hoorde het vandaag van mijn spaans lerares, ik vond het wel grappig om te horen.
@love__anouk, dat is niet hoe het er in Amerika aan toe gaat hoor. ik denk dat ze eerder zo laag hebben gescoord omdat er zoveel armoede in de VS is. En ook omdat de kinderen hier zo gigantisch druk zijn, ze hebben bijna geen vrije tijd naast alle sporten en andere activiteiten.
kristie schreef:Ik denk dat in Amerika ook de prestatie druk erg groot is, daar word je als kind ook niet blijer van; altijd maar presteren, en het kan ook altijd beter.
Ik denk idd je het in Nederland erg goed hebt als kind (over het algemeen dan, uitzonderingen bevestigen de regel) het is een fijn land, met veel mogelijkheden voor kinderen.
Mazzel-meid schreef:Ik zag er vanochtend een stuk van in de krant staan inderdaad..
Grappig wel, en wat mij opviel was dat amerikaanse kinderen ver onderaan de lijst staan. had ik niet verwacht