konijnenfluisteraar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Debsey

konijnenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 14:52

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5818 ... Flappie__vólg_.html?p=21,1
Citaat:
LEIDSCHENDAM - Knaagdierminnend Nederland kan vanaf deze maand terecht bij een echte konijnenfluisteraar. Wie zijn pluizige huisdier onderwerpt aan de unieke cursus van de Leidschendamse Bernice Muntz, heeft na een maand een zindelijk stampertje, dat het een genot vindt om aan de lijn uitgelaten te worden.

wat ontzettend schattig!
dat beestje heeft een lekker leventje daar. heb nooit geweten dat het kon Haha!

mirre

Re: konijnenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 17:27

Ik heb het gister op hart van nederland gezien. Zag er echt leuk uit!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 17:27

Debsey schreef:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5818 ... Flappie__vólg_.html?p=21,1
Citaat:
LEIDSCHENDAM - Knaagdierminnend Nederland kan vanaf deze maand terecht bij een echte konijnenfluisteraar. Wie zijn pluizige huisdier onderwerpt aan de unieke cursus van de Leidschendamse Bernice Muntz, heeft na een maand een zindelijk stampertje, dat het een genot vindt om aan de lijn uitgelaten te worden.

wat ontzettend schattig!
dat beestje heeft een lekker leventje daar. heb nooit geweten dat het kon Haha!

Heb ik geen fluisteraar voor nodig hoor. Ons konijn is ook zindelijk en loopt gewoon los door huis. Kwestie van gedult en een konijn met verstand Haha!

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 17:37

Dit konijn luisterde naar allerlei commando's en voerde dat dan uit. Een konijn zindelijk maken en gewoon los door het huis laten lopen is ind. niet zo heel moeilijk.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:25

het wordt steeds gekker Tong uitsteken
paardenfluisteraar, babyfluisteraar, konijnenfluisteraar binnenkort een mierenfluisteraar ofzo???

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:29

haha mierenfluisteraar..! zou wel handig zijn,, als je er een plaag van hebt, even tegen ze zeggen dat ze ergens anders moeten gaan spelen.. of een slakkefluisteraar..! tegen ze zeggen dat ze je planten niet zo moeten vernielen! haha..
mijn konijn is ook zindelijk en huppelt ook door het huis

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:45

Ons konijn is inderdaad ook zindelijk.
Mijn moeder vond het artikel helemaal geweldig, wilde zich gelijk inschrijven etc. Die wil ons nijntje kunstjes leren volgens mij. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:48

Laat me raden, nadat ze veel geld heeft weten te bemachten mbv wat naieve mensen, als 'konijnenfluisteraar', richt ze een eigen fokkerijtje op voor speciale konijnen die al vanaf de geboorte befluistert zijn en schrijft ze ongetwijfeld ook nog een boek? (De vrouw die met knijnen fluistert)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:50

Whaha, vind ik egt wat voor mijn Mevrouw Frits (wit met bruin gevlekt hangoor konijn met een domme uitstraling). Ahh, kan ik mijn Fritsje niet aandoen.
Als je je konijn uit wilt laten had je beter een hond kunnen nemen, die kunnen ook pootjes geven...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 01:26

Suuszels schreef:
het wordt steeds gekker Tong uitsteken
paardenfluisteraar, babyfluisteraar, konijnenfluisteraar binnenkort een mierenfluisteraar ofzo???

Ach ja, hoe welvarender we worden, aan hoe achterlijker dingen we geld gaan uitgeven....
Ieder persoon met een dosis goed gezond verstand en normale omgang met zijn dieren kan dingen bereiken....